אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!
מאמרים » פרסום באינטרנט » פרסום בגוגל, מקומות הישיבה בקניון, שעונים והקשר ביניהם

פרסום בגוגל, מקומות הישיבה בקניון, שעונים והקשר ביניהם

מחבר המאמר:
פורסם בקטגוריה: פרסום באינטרנט
המאמר נקרא 853 פעמים
תאריך פרסום:
גרסת הדפסה | 0 תגובות
פורסם באתר Circle: אתר מאמרים קהילתי



כל אחד, שמנהל קמפיין פרסום בגוגל היה מעונין שכך יהיה: לבנות דף נחיתה מושך, מלהיב מפוצץ ומרהיב, שיביא את הגולשים לרצות בקשר עם העסק. כחלק מהעסקה הוא חשב, שיש להפנות באמצעות לינק (קישור) לדף הבית של אתר החברה (ואם יש מספר קישורים שכאלה – אז קישורים לאתרים אחרים של החברה) בתוך דף הנחיתה.

זה נראה הגיוני, נכון? אני חושב שממש לא.

למה זו טעות לשבץ קישורים לאתרי החברה בתוך דפי הנחיתה

דפי נחיתה הינם דפי רשת עם מטרות שהעסק רוצה בהן. לרוב, הם מיועדים כדי להשיג מכירה או מכירות דרך האינטרנט. לחילופין הם יכולים להביא ליותר לידים בדוא"ל או טלפונים לעסק. אי לכך אם קיים דבר, שעלול לשבש את המהלך העסקי הטהור, (זה שבסופו אמורה להתרחש הפעולה, הרצויה על ידי המפרסם) צריך להיות בחוץ.

מכאן אתה יכול לקבל מושג, שקישור לאתרים נוספים של העסק לא צריך להיכלל בדף הנחיתה.

אני מבין, שיש כמה אנשים שמתפלאים כרגע: "האם יצאת מדעתך? השקעתי 800/2,000/5,000/30,000 (מחק את הלא רלוונטיים) ש"ח באתר החברה, ופתאום אתה רוצה, שאני אתעלם ממנו? אני רוצה שיראו אותי, שיכירו אותי, שיקראו אותי!"

לינקים (קישורים) לאתרים הם כמו מקומות לשבת או שעונים בקניון מסחרי – הנה ההבהרה לאנלוגיה

במקום להגיב מהבטן בוא, ואסביר לך את ההיגיון, דרך אנלוגיה לא מסובכת מתחום, שלבטח גם אתה מכיר – תחום הקניונים. לא חשוב לענין זה, אם אתה מרבה ללכת לקניון ואם לאו – מה שקריטי פה הוא העיקרון המוצג.

דוגמה 1: כשאתה הולך לקניון, האם שמת לב לכמות המקומות החינמיים לשבת בהם? מן הסתם התשובה היא "אין הרבה כאלה". במקרים מסוימים אפילו לא תמצא מקום ישיבה אחד בחינם. כל זה קיים, בכדי שתרצה, ללכת מהר יותר לחנויות, ואם כבר ממש רצית לשבת באיזה מקום – עדיף שזה יהיה בית קפה, שבו כמובן תשלם גם על ישיבה בכסא, ששייך לו. בכל מקרה, מי שמנהל בקניון את העסק (בעלים ושוכרי שטחים) לא רוצה, שתבזבז זמן בישיבה במקום לעשות את "המוטל" עליך: לקנות :-) .

דוגמה 2: האם שמת לב, לכך שבקניון קונבנציונלי אין שעון לקרוא ממנו את השעה? חשוב לשניה ואמץ את התאים האפורים….האמן לי – השעון חסר, ובכוונה. שעון יגרום לך לחוש, שאתה לא מנצל מספיק את הזמן, ויגרום לך לקצר את השהייה בקניון, וכפועל יוצא לקנות פחות בקניון.

מבין מה קורה פה?

דפי נחיתה, שיש בהם לינקים (קישורים) לאתרים שלך או אתרים של מישהו אחר, הם כמו מקומות ישיבה חינמיים או שעונים. הם גורמים להסחת הדעת מהפעולה הרצויה על ידך כעסק: קניה/טלפון לעסק/כל תוצאה אחרת, שאתה רוצה, שתקרה בדף הנחיתה. הלינקים העודפים הללו עלולים להביא לעזיבה של הגולש את דפי הנחיתה, או לעיון בדפים אחרים, שמהם לא תרויח דבר.

הנה דוגמא: חשוב על מצב, שבו אתה מפרסם בדף נחיתה מכשיר טלפון סלולארי למכירה. בתוך דף הנחיתה אתה משלב קישור לאתר של מי שמייצר את הטלפון. על פניו, זהו דבר מתבקש, שמטרתו לספק את רצונו של הגולש בעוד מידע. ואז מבקר לו גולש, קורא את דף הנחיתה שלך, מקליק על הלינק לאתר היצרן וקורא את מה שליצרן יש לספר. כיוון שהגולש, שהגיע לאתר שלך לא מומחה במפרטים טכניים, הוא לא מצליח להבין עד הסוף, מה כתוב באתר היצרן. מאותו רגע הוא הוא מתחיל ללמוד את הנושא באתרים אחרים. הזמן עובר, והגולש מוכרח להיפגש עם מישהו... אתה יודע בדיוק לאן זה מוביל. בדיוק, הוא נטש את דף הנחיתה שלך, ובדרך שילמת על הקליק שהוא ביצע, מבלי שתרויח מכך משהו.

דרך נכונה לעבוד עם לינקים לאתרים בדפי נחיתה

כיוון שאני מדבר על קישורים לאתרים באינטרנט, עדיין קיימת כאן אפשרות להשתמש בקישורים לאתרים.

שיטה א': אל תעשה מהקישורים קישורים! כך בדיוק. רוצה לאפשר לגולש להגיע לאתרו של יצרן טלפון סלולארי? אז כתוב מלל פשוט כגון: www.ThePhoneManufacturer.com. דוגמא לאתר שנוקט בשיטה זו הוא אתר הרשת החברתית, קפה דה-מרקר, אשר לא מתיר שילוב קישורים לאתרים עסקיים בחתימה של חברי הרשת, אלא מציג אותם כטקסט בלבד (נחש מדוע…).

שיטה ב': שלב את הלינק בדף ה-Thank You. דף ה-Thank You מוצג, כשגולש בדף הנחיתה, ביצע פעולה שרצויה על ידך בדף הנחיתה. דף זה הינו הנקודה האופטימלית, להודיע לו, שיש לך אתר עסקי, ושהוא יקבל עוד מידע, אם יבקר בו. כך אתה מרויח כניסה נוספת בחינם לאתר העסקי שלך, וכן הזדמנות נוספתץ לבסס את האמון של הגולש בך כעסק.

מילת סיום: לינקים (קישורים) לאתרים אינם מוקצים מחמת מיאוס בפרסום בגוגל, אבל כדאי לחשוב לפני שאתה מציב אותם, על האופן, שבו הם ישנו את תהליך הגלישה לרעה (מבחינה עסקית). השתמש באחת מהשיטות, שנקבתי בהן, כדי לברוח מ"תקלות עסקיות", שקישורים לאתרים יכולים לגרום לך.

בברכת הצלחה בעסקים,

שרון


אודות מחבר המאמר:

שרון אביגדור - יועץ לניהול קמפייני פרסום בגוגל

אתר: http://www.clickads.co.il

בלוג: http://www.semblog.info



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר פרסום בגוגל, מקומות הישיבה בקניון, שעונים והקשר ביניהם תגובות למאמר פרסום בגוגל, מקומות הישיבה בקניון, שעונים והקשר ביניהם

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר פרסום בגוגל, מקומות הישיבה בקניון, שעונים והקשר ביניהם. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא פרסום באינטרנט

בעלי עסקים, כך תפתחו צוות שירות לקוחות מצטיין
10 דרכים לשפר את שירות הלקוחות בעסק שלכם
כששירות לקוחות פוגש טכנולוגיה – נוצרים דברים נפלאים
ההסבר על הדפים העסקיים החדשים של פייסבוק
מהו בכלל שירות לקוחות?
יונתן סופר מקדם אתרים
הלוואה חוץ בנקאית
ההבדל בין פרסום SEM ו-PPC ?
משרדי פרסום דיגיטליים - כיצד הן מחוללות מהפכה בתחום השיווק
איך ניתן להפוך למומחה פרסום בפייסבוק?
שיווק בפייסבוק ורשתות חברתיות – ייזום בעולם ללא גבולות
שיווק דיגיטלי במהלך תקופת הקורונה באמצעות שיווק בוידאו
טיפים לעסקים- הסוד להצלחה ללמוד ליישם ולהתמיד
מסחר אלקטרוני היא הדרך ללכת
Gsuite

הנך נמצא כאן: פרסום בגוגל, מקומות הישיבה בקניון, שעונים והקשר ביניהם.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.