|
כמו תופעות אחרות באינטרנט לקח זמן עד שהתגבשה המחשבה העסקית סביב התחום ואני רוצה לדבר על תחום חדש יחסית שבו החשיבה והמודל עוד לא התגבשו.
רבים מאיתנו מסתכלים על תופעת אתרי הרשתות החברתיות בתהייה.נכון זה כיף להיכנס לפייסבוק להחליף חוויות עם החברה, להכיר חברים חדשים ולהביך את הישנים עם תמונות מהמקלחת בצבא, אבל למי יש זמן לזה ובכלל למה?…
ובכן אני דווקא רואה בתופעת הרשתות החברתיות ובמנגנון יצירת " החברים הוירטואלים" סממן למשהו גדול בהרבה – ההכרה והיכולת לפעול בשיתוף ללא מגע פיזי וללא רקע משותף, רק סביב עניין משותף היא תופעה חדשנית שההשלכות שלה עצומות.המגמה המעניינת היא דווקא העניין המשותף כמניע: באנגליה כבר קיימת קבוצת כדורגל הממומנת ומנוהלת בלעדית על ידי אוהדיה – דרך הרשת.
ההרכב שיעלה לשחק נבחר כל שבוע על ידי האוהדים והמאמן למעשה רק מיישם את דבר הקהל.בנק וירטואלי שהוקם גם הוא באנגליה מחבר בין לווים למלווים הבוחנים את נתוני הלווה והצעתו במונחי החזר הלוואה ומצליחים לקיים מערכת פיננסית מאוזנת.
הממשלות והפוליטיקאים ניסו לשכנע אותנו שהעם כעם לא מסוגל לקבל החלטות למעט בחירת נבחריו ולכן צריכים נבחריו לעשות את העבודה הקשה – מה ייקרה אם העם באמת יהיה מי שיחליט מה יהיה הרכב נבחרת ישראל למשחק עם אנגליה או באיזה מחיר ישוחרר גלעד שליט..? אני חושב שיקרה טוב.
שיווק בפייסבוק העסקי באינטרנט הינה היכולת שלנו ליצור עניין משותף בין לקוחותינו הקיימים והפוטנציאליים ולייצר לאותם לקוחות ערך נוסף על ידי צרוף שותפים למטרתם. הערך הנוסף אינו חייב להיות כלכלי, הוא יכול להיות מוסרי, רגשי או שליחות.
וsocial network marketing SNM הוא הכוכב העולה ומי שיידע לעשות זאת נכון, אז תחשבו על זה ! -אני כבר חושב…
קרית טק פתרונות דיגיטליים kiryatech
הנך נמצא כאן: שיווק בפייסבוק ורשתות חברתיות – ייזום בעולם ללא גבולות.
![]() |
פרסם את מאמריך באתר! תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך. פרסם מאמר. |
4853 20333 239 |
כותבים מומחים מאמרים מקצועיים קטגוריות נושא |