אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!
מאמרים » פרסום באינטרנט » ההבדל בין פרסום SEM ו-PPC ?

ההבדל בין פרסום SEM ו-PPC ?

מחבר המאמר:
פורסם בקטגוריה: פרסום באינטרנט
המאמר נקרא 152 פעמים
תאריך פרסום:
גרסת הדפסה | 0 תגובות
פורסם באתר Circle: אתר מאמרים קהילתי



בטח שמעתם את המונחים SEM ו- PPC בדיונים על שיווק, אבל הם משמשים לעתים קרובות לסירוגין. למרות שעשויות להיות להם תוצאות דומות - שיפור תעבורת האתר של החברה שלך - שתי האסטרטגיות הללו שונות למדי. שתי צורות אלו של שיווק דיגיטלי עוזרות לעסק שלך להרקיע שחקים לראש דף תוצאות של מנוע החיפוש ולשפר את התנועה לאתר שלך. . . ובסופו של דבר להגדיל את הכנסות המכירות שלך.

אמנם אתה אולי יודע שחשוב מאוד לשווק את העסק שלך באינטרנט אם אתה מתכוון להגיע לשיאים של רווח והצלחה, אבל אתה עלול להתבלבל באשר למה בעצם המשמעות של מונחי השיווק המקוון השונים. מה הם בדיוק SEM ו-PPC ? כמה מתקציב הפרסום שלך עליך להקצות לכל אחד? האם להשתמש באחד במקום השני, או האם להשתמש בשניהם?

הנה כל הדברים שאתה צריך לדעת על SEM ו-PPC. מידע זה יעזור לך לקבל החלטה מושכלת בעת הקצאת כספי השיווק המקוון שלך.

כיצד פרסום דיגיטלי בתשלום מגדיל את ההכנסה לעסק שלך?

אם פרסמת באופן עיוור מודעות תשלום לפי קליק וקיווית לזרם האדיר של מכירות - כנראה שאתה די מאוכזב עד עכשיו. מודעות PPC הן באמת מדע כמו צורת אמנות, וזו הסיבה שהעסקים המצליחים ביותר שוכרים אנשי מקצוע כדי להבטיח שפרסום ה-PPC שלהם מספק תוצאות אמיתיות.

עם זאת, אינך יכול פשוט ליצור תוספת מהירה ומפנקת ולשבת בחיבוק ידיים ולחכות שהמכירות יגיעו פנימה. יש תהליך לא מבוטל ביצירת מודעה יוצאת דופן (ומניבת הכנסות!) באמת:

  • מחקר מילות מפתח עם הביצועים הטובים ביותר
  • עקוב אחר המתחרים שלך (ולמד מהתוצאות שלהם!)
  • הגדר תקציבים ומדדי הצלחה
  • צור והפעל מודעות דיגיטליות
  • הגדר משפך מכירות וחדד את הקריאה לפעולה שלך
  • בדוק ושכלל את הפרסום שלך ללא הרף

ללא כל אחד מהשלבים הללו, תגלה במהירות שאתה מקבל הופעות - אך מעט קליקים בפועל, מעורבות ומכירות מהפרסום המקוון שלך.

כעת, כשאתה משוכנע שהתהליך הזה אינו פשוט כמו השקת מודעה מהירה, בוא נחפור כיצד SEM ו-PPC עובדים יחד כדי להגביר את המכירות עבור העסק שלך.

עם כמה מהשמות הגדולים בעסקים מסתמכים על SEM כדי להעביר את המסר שלהם ללקוחות חדשים ולהציג מבצעים והצעות מיוחדות ללקוחות קיימים, ברור ששיטת הפרסום הזו עובדת וחזקה. SEM צריך להוות חלק גדול מתקציב השיווק המקוון של כל עסק שרוצה להצליח במלוא הפוטנציאל שלו.

מה זה SEM? (שיווק במנועי חיפוש)

SEM עוזר להגביר את הנראות של אתר במנועי חיפוש גדולים כמו גוגל, בינג ויאהו. הוא כולל מגוון טכניקות שיווק תחת המטריה שלו, כגון אופטימיזציה למנועי חיפוש ( SEO ) וניהול מוניטין במנועי חיפוש.עבודת SEM נעשית בעיקר באתר האינטרנט של התאגיד עצמו. יש לבצע אופטימיזציה של האתר באמצעות SEO (או Search Engine Optimization) כדי למשוך את תשומת הלב של מנועי החיפוש הללו. המשמעות היא שיש עליו תוכן איכותי ורלוונטי, תמונות מושכות עין, עיצוב אינטראקטיבי רספונסיבי ומילות המפתח הנכונות הכלולות בתוכן... אלו שהלקוחות שלך מחפשים כשהם מחפשים באינטרנט את המוצר או השירות שלך.

כאשר כל הדברים הללו קיימים, אתר אינטרנט מקבל סמכות. סמכות זו מעניקה לו את הכבוד של מנועי החיפוש, אשר לאחר מכן יתחילו לדרג אותו גבוה יותר. ככל שאתר מדורג גבוה יותר במנועי החיפוש עבור מילת מפתח נתונה, כך גדל הסיכוי שלקוחות פוטנציאליים ילחצו עליה. האתרים שמדורגים הכי גבוה עבור הכי הרבה מילות מפתח נוטים להרוויח הכי הרבה כסף ולקבל את מירב התנועה.

כפי שאתה יכול לתאר לעצמך, חיבור כל החלקים הדרושים להפעלת קמפיין SEM יעיל הוא מורכב וגוזל זמן. זו הסיבה שרוב העסקים שרציניים לעשות טוב באינטרנט שוכרים חברות המתמחות בסוג זה של שיווק באינטרנט. חלק מהעסקים מרוויחים כמעט את כל כספם מפרסום SEM בלבד. עם כל הכסף שיש לעשות דרך SEM, כל השקעה שתשקיע בהשכרת חברה שתטפל בה תחזיר את עצמה פי כמה.

עם כמה מהשמות הגדולים בעסקים מסתמכים על SEM כדי להעביר את המסר שלהם ללקוחות חדשים ולהציג מבצעים והצעות מיוחדות ללקוחות קיימים, ברור ששיטת הפרסום הזו עובדת וחזקה. SEM צריך להוות חלק גדול מתקציב השיווק המקוון של כל עסק שרוצה להצליח במלוא הפוטנציאל שלו.

מה זה PPC? (פרסום בתשלום לפי קליק)

עסקים המשתמשים ב- PPC הם אלה שמריצים את המודעות שאתה רואה בצד העליון והימני של המסך בדפי תוצאות של מנועי החיפוש. המודעות עצמן ניתנות להצגה בחינם. מפרסם משלם רק כאשר מישהו באמת לוחץ על המודעה שלו... ומכאן השם " שלם לכל קליק ".

סכום הכסף שמפרסם משלם עבור כל מעורבות קורא - או קליק - תלוי בתדירות החיפוש של מילת המפתח שבה הוא מפרסם. למילות מפתח עם חיפוש גבוה עשויות להיות עלויות תשלום לקליק של $10, $20 או יותר. מילים או ביטויים פחות חיפושים עשויים לעלות רק כמה סנטים לכל קליק.

אתה מגדיר תקציב יומי של כמה אתה מוכן להוציא על מסעות הפרסום שלך ל-PPC . המודעות שלך יוצגו עד שתקבל מספיק קליקים כדי למצות את התקציב היומי שלך. לאחר מכן, המודעות שלך לא יופיעו שוב בתוצאות מנוע החיפוש עד למחרת. ככל שתהפוך את תקציב ה-PPC שלך חזק יותר, כך הסיכוי שלך לקבל את המודעה שלך בראש הדף או בראש רשימת המודעות בצד ימין של הדף, היכן שהסבירות הגבוהה ביותר ללחיצה עליהן היא גבוהה יותר. . ככל שתקבל יותר קליקים, כך יש לך יותר הזדמנות להשיג לקוחות חדשים ולהגדיל את הרווחים שלך.

מודעות PPC יכולות להופיע גם באתרים, אם בעל האתר בוחר להשתתף בתוכנית פרסום PPC . במקרים אלו, בעל האתר מקבל חלק מהרווחים של כל קליק על מודעה באתר שלו. זוהי דרך נוספת לבעלי אתרים להרוויח כסף, ודרך נוספת לעסק שלך לקבל חשיפה, במיוחד אם המודעה שלך מופיעה באתר פופולרי שמקבל תנועה רבה.

למה לעשות SEM ו-PPC לעסק שלך?

PPC היא בדרך כלל דרך קלה ומהירה להביא את המודעה של העסק שלך לראש תוצאות מנועי החיפוש, בעוד ש-SEM מביאה תנועה אורגנית ולוקח הרבה יותר זמן להשיג תוצאות. עם זאת, תוצאות SEM בדרך כלל מחזיקות מעמד לאחר השגתן.

באופן אידיאלי, מסע הפרסום שלך באינטרנט צריך לכלול גם SEM וגם PPC. מודעות PPC יביאו אותך לפני הקהל שלך במהירות, בעוד שה-SEM יביא לך תנועה יציבה וארוכת טווח באמצעות יישום עקבי של עקרונות SEM . שוחח עוד היום עם חברת ייעוץ שיווקי מקוון כדי לקבוע את ההקצאה הטובה ביותר של תקציב הפרסום המקוון שלך לכל סוג פרסום, ולקבל את התוצאות הטובות ביותר מהקמפיינים שלך.


אודות מחבר המאמר:

קרית טק פתרונות דיגיטליים



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר ההבדל בין פרסום SEM ו-PPC ? תגובות למאמר ההבדל בין פרסום SEM ו-PPC ?

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר ההבדל בין פרסום SEM ו-PPC ?. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא פרסום באינטרנט

בעלי עסקים, כך תפתחו צוות שירות לקוחות מצטיין
10 דרכים לשפר את שירות הלקוחות בעסק שלכם
כששירות לקוחות פוגש טכנולוגיה – נוצרים דברים נפלאים
ההסבר על הדפים העסקיים החדשים של פייסבוק
מהו בכלל שירות לקוחות?
יונתן סופר מקדם אתרים
הלוואה חוץ בנקאית
ההבדל בין פרסום SEM ו-PPC ?
משרדי פרסום דיגיטליים - כיצד הן מחוללות מהפכה בתחום השיווק
איך ניתן להפוך למומחה פרסום בפייסבוק?
שיווק בפייסבוק ורשתות חברתיות – ייזום בעולם ללא גבולות
שיווק דיגיטלי במהלך תקופת הקורונה באמצעות שיווק בוידאו
טיפים לעסקים- הסוד להצלחה ללמוד ליישם ולהתמיד
מסחר אלקטרוני היא הדרך ללכת
Gsuite

הנך נמצא כאן: ההבדל בין פרסום SEM ו-PPC ?.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.