אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!
מאמרים » פרסום באינטרנט » ההסבר על הדפים העסקיים החדשים של פייסבוק

ההסבר על הדפים העסקיים החדשים של פייסבוק

מחבר המאמר:
פורסם בקטגוריה: פרסום באינטרנט
המאמר נקרא 3854 פעמים
תאריך פרסום:
גרסת הדפסה | 0 תגובות
פורסם באתר Circle: אתר מאמרים קהילתי



בשנת 2007, פייסבוק החלה להשיק את מודל הדף העסקי הידוע כיום, המאפשר לעסקים לרתום את הכוח של המדיה החברתית כדי להגביר את המודעות למותג באמצעות חלון ראווה דיגיטלי. מאז, הפלטפורמה עברה עדכוני פריסה מרובים ותוספות תכונות חדשות, כאשר יותר מ-2 מיליארד אנשים בפייסבוק מסתכלים קדימה. כעת, יש עוד שינויים חדשים באופק, ויש להם השלכות על צוותי ציות ושיווק.  

מה חדש 

החל מינואר 2021, פייסבוק המשיכה את מסורת העדכונים על ידי הכרזה על השקת  חוויית דפי פייסבוק שעוצבה מחדש  , שמתיימרת להפוך את זה ל"פשוט יותר עבור אישי ציבור ויוצרים לבנות קהילה ולהשיג את היעדים העסקיים שלהם". עדכון זה מפרסם: 

  • פריסה מחודשת פשוטה ואינטואיטיבית יותר. 
  • עדכון חדשות ייעודי לגילוי והצטרפות לשיחות. 
  • בקרות ניהול מבוססות משימות מעודכנות המעניקות למנהלי דף מהימנים שליטה מלאה או גישה חלקית. 
  • פורמט שאלות ותשובות חדש לשיחות אינטראקטיביות יותר. 

חווית דפי הפייסבוק הוצגה לראשונה לבדיקות בטא בתחילת או ב-2021, אך ההשקה הגיעה בגלים במהלך החודשים האחרונים. פורמט הדף העסקי החדש נועד להיראות יותר כמו הפרופילים האישיים של פייסבוק כדי לרכך את הפער בין עניינים עסקיים לעניינים אישיים בפלטפורמה. 

מה שונה 

למרות הקידום של פייסבוק, הפריסה החדשה עוררה גניחות וגניחות מצוותי ציות ושיווק בכל מקום, מכיוון שלא כל המידע שצוין בעבר מועבר כראוי לדפים המעודכנים. יש לציין שמשתמשי פייסבוק של פריסת העמוד החדשה מציינים שחלק מהמידע הניתן לציר, כמו  הטקסט של המדור 'אודות' שלהם  , חסר לחלוטין. פייסבוק גם הסירה זמנית את  מדור אימפרסום  ורק לאחרונה החזירה אותו לאחר תגובה פומבית. שינוי גדול נוסף הוא הסרת " ספירת הלייקים " של דף . לדפים העסקיים יהיה כעת התמקדות ייעודית בספירת עוקבים ובביקורות ציבוריות. העדכון כולל גם דגש על חשבון "אזכורים", אז שימו לב לחששות של RESPA סעיף 8 עם שותפים להפניה.  

מה הלאה עבור צוותי שיווק ותאימות 

כאשר מתרחשים עדכונים, צוותי ציות ושיווק צריכים להיות מוכנים להתאים ולהתאים את ההנחיות הפנימיות של המדיה החברתית. על הצוותים לשקול את הדברים הבאים: 

  • ודא שמידע רישוי מתאים כלול בתמונות השער ובקטע הסקירה הכללית. 
  • שנה את תמונות השער של החברה כדי לכלול מידע רישוי בצד שמאל או ימין. תמונות פרופיל בתבנית החדשה ימרכזו בעמוד. עדכון:  החל מה-12 בנובמבר 2021, פייסבוק שינתה את חוויית הדפים החדשים כך שתהיה מוצדקת שוב.  
  • צור או הדגש מחדש את התהליכים הפנימיים סביב ביקורות ותלונות במדיה חברתית.  

מרכז העזרה של פייסבוק   מספק מידע נוסף על המעבר של New Pages Experience. ActiveComply תמשיך לעקוב אחר המצב והאופן שבו שותפי המלווים שלנו עשויים להיות מושפעים.  


אודות מחבר המאמר:

קרית טק פטרונות דיגיטליים, בין שירותינו: קידום בפייסבוק מחירון, קידום עמוד עסקי בפייסבוק, שיווק בטיקטוק, ניהול דף עסקי ועוד...



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר ההסבר על הדפים העסקיים החדשים של פייסבוק תגובות למאמר ההסבר על הדפים העסקיים החדשים של פייסבוק

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר ההסבר על הדפים העסקיים החדשים של פייסבוק. רוצה להיות הראשון? לא ניתן להגיב למאמר זה בשלב זה. התגובות סגורות.

מאמרים נוספים בנושא פרסום באינטרנט

בעלי עסקים, כך תפתחו צוות שירות לקוחות מצטיין
10 דרכים לשפר את שירות הלקוחות בעסק שלכם
כששירות לקוחות פוגש טכנולוגיה – נוצרים דברים נפלאים
ההסבר על הדפים העסקיים החדשים של פייסבוק
מהו בכלל שירות לקוחות?
יונתן סופר מקדם אתרים
הלוואה חוץ בנקאית
ההבדל בין פרסום SEM ו-PPC ?
משרדי פרסום דיגיטליים - כיצד הן מחוללות מהפכה בתחום השיווק
איך ניתן להפוך למומחה פרסום בפייסבוק?
שיווק בפייסבוק ורשתות חברתיות – ייזום בעולם ללא גבולות
שיווק דיגיטלי במהלך תקופת הקורונה באמצעות שיווק בוידאו
טיפים לעסקים- הסוד להצלחה ללמוד ליישם ולהתמיד
מסחר אלקטרוני היא הדרך ללכת
Gsuite

הנך נמצא כאן: ההסבר על הדפים העסקיים החדשים של פייסבוק.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.