אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!
מאמרים » פרסום באינטרנט » איך ניתן להפוך למומחה פרסום בפייסבוק?

איך ניתן להפוך למומחה פרסום בפייסבוק?

מחבר המאמר:
פורסם בקטגוריה: פרסום באינטרנט
המאמר נקרא 307 פעמים
תאריך פרסום:
גרסת הדפסה | 0 תגובות
פורסם באתר Circle: אתר מאמרים קהילתי



פרסום בפייסבוק הוא אחת הצורות היעילות ביותר של שיווק דיגיטלי. לפלטפורמה מיליארדי משתמשים פעילים, המאפשרים לעסקים מכל התעשיות להגיע לקהלי היעד שלהם.

עם זאת, לא קל להפעיל קמפיינים בפייסבוק. ישנם משתנים רבים שאתה צריך לקבל נכון כדי להצליח.

זו הסיבה שחברות שוכרות מומחים של פייסבוק.

מומחים אלה של פייסבוק יודעים את הפרטים הקטנים של שיווק פייסבוק ומחוצה לו וכיצד להפיק את התוצאות הטובות ביותר.

בפוסט זה, אני אתן לך תהליך פשוט של 10 שלבים שאתה יכול לעקוב אחריו כדי להפוך למומחה פרסום בפייסבוק.

מה עושה מומחה למודעות פייסבוק?

מומחי מודעות פייסבוק אחראים על בנייה וניטור של קמפיינים שיווקיים בפלטפורמת הפרסום של פייסבוק.

הם יכולים לעבוד עבור מותג יחיד או בסוכנות שיווק דיגיטלית שבה הם מטפלים בלקוחות מרובים.

להלן כמה מהאחריות החשובה של מומחה פרסום בפייסבוק:

  • תכנון קמפיינים של מודעות פייסבוק
  • יצירת גרפיקה ועותק מודעות
  • ניתוח ביצועי קמפיין וביצוע מיטובים
  • התקנת פיקסלי מעקב
  • עבודה עם משווקים אחרים כדי למטב דפי נחיתה
  • שמירה על עדכניות עם שיטות העבודה המומלצות האחרונות לפרסום בפייסבוק

10 שלבים כדי להפוך למומחה למודעות פייסבוק

אלה הם 10 השלבים שיש לבצע כדי להפוך למומחה למודעות פייסבוק.

  1. בנה את כישורי המודעות שלך בפייסבוק וקבל אישור
  2. למד כיצד להשתמש במנהל העסקים של פייסבוק
  3. הבנת אופן הפעולה של משפכי המכירות של פייסבוק
  4. למד כיצד להגדיר אירועים בפייסבוק והמרות מותאמות אישית
  5. להבין מהם קהלים מותאמים אישית ודומים
  6. למד את מיקומי המודעות השונים ואת סוגי המודעות בפייסבוק
  7. למד כיצד להשתמש בכלי לעיצוב גרפיקה
  8. למד כיצד לבצע ניתוח מתחרים
  9. למד כיצד להשתמש בכלי הדיווח על מודעות פייסבוק
  10. קבל מידע על עדכונים למודעות פייסבוק

1. בנה את כישורי המודעות שלך בפייסבוק וקבל אישור

הצעד הראשון להפוך למומחה למודעות פייסבוק הוא ללמוד מודעות פייסבוק ולבנות את הכישורים הדרושים כדי לבצע את האחריות השונה של התפקיד.

חלק מהכישורים החשובים שתצטרכו לבנות כוללים:

  • איך ליצור אסטרטגיית מודעות מנצחת
  • לדעת באילו סוגים של פורמטי מודעות להשתמש במצבים שונים
  • בחירת הקהל הטוב ביותר לקמפיינים
  • איך לעצב קריאייטיב של מודעות שלוכדות את תשומת הלב של המשתמשים
  • שימוש בתוכן מרתק כדי להגדיל את התפוצה שלך
  • איך להגדיר קטלוג של חנות פייסבוק

הדרך הטובה ביותר להתחיל ללמוד על שיווק בפייסבוק היא באמצעות קורסים מקוונים בפייסבוק.

2. למד כיצד להשתמש במנהל העסקים של פייסבוק

השלב הבא הוא להפוך למומחה של פייסבוק ביזנס מנג'מנט.

Facebook Business Manager היא הפלטפורמה המשמשת לניהול הקמפיינים ודפי הפייסבוק שלך בפייסבוק. אתה יכול להוסיף חשבונות מודעות מרובים ל-Business Manager לקבלת דרך מאורגנת לניהול מודעות עבור לקוחות שונים.

הכלי 'מנהל המודעות' ב-Business Manager הוא מה שתשתמש בו כדי לעצב את המודעות וליצור קמפיינים.

3. להבין כיצד פועלים משפכי המכירות של פייסבוק

בדומה לצורות אחרות של שיווק דיגיטלי, משפכי מכירות ממלאים תפקיד חשוב בפרסום בפייסבוק.

סביר להניח שאנשים לא יקנו מהעסק שלך באינטראקציה הראשונה. לכן, יש צורך להנחות אותם דרך מסע הרכישה.

משפכים מחלקים את המשתמשים לשלבים שונים בהתבסס על מערכת היחסים הנוכחית שלהם עם העסק שלך.

אנשים שמקיימים אינטראקציה עם העסק שלך בפעם הראשונה נמצאים בראש המשפך. ככל שיותר אנשים מקיימים אינטראקציה עם העסק שלך, כך המשפך שלהם הולך רחוק יותר עד שבסופו של דבר הופך ללקוח.

4. למד כיצד להגדיר אירועים בפייסבוק והמרות מותאמות אישית

מומחי פרסום בפייסבוק חייבים לדעת כיצד להגדיר אירועים והמרות מותאמים אישית כדי לעקוב טוב יותר אחר ביצועי הקמפיינים שלהם

פיקסל פייסבוק עוקב באופן אוטומטי אחר כמה פעולות חשובות שמשתמשים מבצעים באתר שלך, אך לא את כולן. מעקב אחר השאר דורש קביעת תצורה מותאמת אישית.

להלן כמה מאירועי הפיקסל הסטנדרטיים שעוקבים אחריהם באופן אוטומטי:

  • הוספת פרטי תשלום
  • הוסף לעגלת הקניות
  • הוסף לרשימת המשאלות
  • איש קשר
  • השלם את ההרשמה
  • הפעל תשלום
  • עופרת
  • לקנות
  • חיפוש
  • הצגת תוכן

כדי לעקוב אחר פעולה שאינה חלק מאירועי המעקב הרגילים, יהיה עליך לדעת כיצד ליצור אירוע מותאם אישית.

באפשרותך לקבוע את תצורת האירועים המותאמים אישית שלך כך שיוסיפו משתמשים באופן אוטומטי לקהלים מותאמים אישית. עם זאת, לא ניתן להשתמש באירועים מותאמים אישית למיטוב או לייחוס אלא אם האירוע ממופה להמרה מותאמת אישית.

5. להבין מה הם קהלים מותאמים אישית ודומים

פייסבוק נותנת למשווקים כל מיני אפשרויות להגדרת הקהל לקמפיין פרסומי. באפשרותך לפלח אנשים בהתבסס על מיקום, גיל, תחומי עניין, מין ועוד.

אם אתה רוצה לפלח את הקהל שלך בפירוט רב עוד יותר, תצטרך להבין כיצד קהלים מותאמים אישית ודומים לעבודה.

6. למד את מיקומי המודעות השונים וסוגי המודעות בפייסבוק

מודעות פייסבוק יכולות להופיע במגוון מקומות שונים בנכסי האינטרנט של פייסבוק.

כשאתה יוצר קמפיין, אתה יכול לבקש מפייסבוק לבחור מיקומים עבורך על-ידי בחירה במיקומים אוטומטיים.

אם אתה רוצה לבחור את מיקומי המודעות שלך, אתה בוחר ערוך מיקומים בדף הגדרות המודעות.

לאחר מכן באפשרותך לבחור להפוך את הפלטפורמות הבאות לזמינות או ללא זמינות:

  • פייסבוק
  • Audience Network
  • אינסטגרם
  • מתחת לפלטפורמות מופיעה רשימה של מיקומים ספציפיים שניתן לבחור להפוך לזמינים או ללא זמינים. חלק מהאפשרויות כוללות:

    • ניוז פיד של פייסבוק
    • פיד אינסטגרם
    • סטוריז באינסטגרם
    • העמודה השמאלית של פייסבוק
    • תיבת דואר נכנס של Messenger

    יחד עם מיקומים, תצטרך גם להבין את פורמטי המודעות השונים של פייסבוק.

    להלן כמה מהסוגים החשובים ביותר של מודעות פייסבוק שתצטרך לדעת כיצד להשתמש בהן:

    מודעות תמונה – זוהי הצורה הפשוטה ביותר של מודעת פייסבוק והיא מכילה תמונה, כותרת, תיאור, קישור ולחצן קריאה לפעולה. אתה יכול להשתמש במודעות תמונה לכל מיני מיקומים של מודעות פייסבוק.

    מודעות סרטון – עם פורמט מודעה זה, אתה יכול להציג את המוצר או השירות שלך באמצעות סרטון קצר. מודעות סרטון יכולות להופיע במיקומים שונים ברחבי מקומות האירוח של פייסבוק. כל מיקום מאפשר אורכי וידאו שונים ויחסי רוחב-גובה שונים. כמומחה למודעות פייסבוק, תצטרך לדעת איך ליצור סרטונים שלוכדים את תשומת הלב של אנשים במהירות.

    מודעות קרוסלה – פורמט מודעה זה מאפשר לך להציג עד 10 תמונות או סרטונים באותה מודעה. לכל תמונה יש עותק, קישור וקריאה לפעולה משלה. משתמשים יכולים לגלול את האריחים על-ידי החלקה בטלפונים שלהם או לחיצה על החצים בשולחן עבודה. מודעות אלה הן בחירה מצוינת כשאתה רוצה להציג מוצרים מרובים או תכונות שונות לאותו פריט.

    מודעות מצגת – פורמט מודעה זה כולל מודעות דמויות סרטון המשתמשות בצליל, בתנועה ובטקסט כדי להתחבר לקהל היעד. תמונות במצגת השקופיות משתנות באופן אוטומטי כדי ליצור חוויה סוחפת. מודעות מצגת הן אפשרות יעילה למשווקים המעוניינים ליצור מודעות מרתקות מבחינה חזותית ללא עלויות ההפקה הגבוהות של הקלטת סרטון.

    מודעות אוסף – מודעות אלה תוכננו במיוחד עבור משתמשים ניידים. הם מכילים תמונת נושא (או וידאו) ואחריה מוצרים מרובים. כשמישהו מקיש על המודעה, היא הופכת למסך מלא ויכולה לגלול בין מוצרים נוספים.

    מודעות מוצר דינמיות – מודעות אלה משמשות לשיווק מחדש לאנשים שביקרו במוצרים באתר המסחר האלקטרוני שלך. לאחר הגדרת הקמפיין המודעות נוצרות באופן אוטומטי כדי להציג למשתמשים מוצרים ספציפיים לתחומי העניין שלהם.

    7. למד כיצד להשתמש בכלי עיצוב גרפי

    מומחי מודעות פייסבוק צריכים לדעת איך להשתמש בכלי עיצוב גרפיים.

    פריטים חזותיים הם הליבה של מודעות פייסבוק מכיוון שלכל פורמט מודעה צריכה להיות תמונה או סרטון.

  • 8. למד כיצד לבצע ניתוח מתחרים

    ניתוח התחרות הוא דרך שימושית לשיפור קמפיין מודעות פייסבוק. על ידי הידיעה מה המתחרים עושים אתה יכול ליצור מודעות שבולטות.

    אתה יכול גם ללמוד על ידי לראות מה הם מתמקדים ביותר. פעולה זו מסייעת לך אילו תחומים חשובים ללקוחות כדי שתוכל למטב את הקמפיינים שלך.

    ספריית המודעות של פייסבוק מספקת מסד נתונים של כל המודעות הפועלות בפלטפורמת הפרסום של פייסבוק.

  • 9. למד כיצד להשתמש בכלי הדיווח על מודעות פייסבוק

    דוחות המודעות של פייסבוק מספקים לך את כל המידע הדרוש לך כדי לפקח על ביצועי הקמפיינים שלך.

    כמומחה לפרסום בפייסבוק, אתה צריך לדעת איך לנתח את הנתונים כדי שתוכל לראות היכן אתה מצליח ואיפה אתה צריך לבצע שיפורים.

  • 10. הישאר מעודכן לגבי עדכונים למודעות פייסבוק

    חשוב להישאר מעודכנים בשינויים האחרונים בפרסום בפייסבוק ובשיווק הדיגיטלי בכללותו.

    פעולה זו שומרת על היכרות עם שיטות העבודה המומלצות הנוכחיות ומגבירה את היכולת שלך להמשיך להשיג תוצאות חיוביות.

    הידיעון של פייסבוק לעסקים הוא מקום מצוין להתעדכן בו עם השינויים האחרונים בעולם השיווק של פייסבוק.

    אתה יכול להשתמש בדף זה כדי להירשם לניוזלטר בחינם. לאחר ההרשמה כמנוי, תקבל עדכונים שוטפים ישירות לתיבת הדואר הנכנס שלך.

    דרך מצוינת נוספת להישאר מעודכנים היא לעקוב אחר אתרים מובילים וכתבות בנושא פרסום בפייסבוק. אתרים אלה מפרסמים תוכן באופן קבוע והם נהדרים להרחבת הידע שלך על פרסום בפייסבוק.


אודות מחבר המאמר:

קרית טק



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר איך ניתן להפוך למומחה פרסום בפייסבוק? תגובות למאמר איך ניתן להפוך למומחה פרסום בפייסבוק?

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר איך ניתן להפוך למומחה פרסום בפייסבוק?. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא פרסום באינטרנט

בעלי עסקים, כך תפתחו צוות שירות לקוחות מצטיין
10 דרכים לשפר את שירות הלקוחות בעסק שלכם
כששירות לקוחות פוגש טכנולוגיה – נוצרים דברים נפלאים
ההסבר על הדפים העסקיים החדשים של פייסבוק
מהו בכלל שירות לקוחות?
יונתן סופר מקדם אתרים
הלוואה חוץ בנקאית
ההבדל בין פרסום SEM ו-PPC ?
משרדי פרסום דיגיטליים - כיצד הן מחוללות מהפכה בתחום השיווק
איך ניתן להפוך למומחה פרסום בפייסבוק?
שיווק בפייסבוק ורשתות חברתיות – ייזום בעולם ללא גבולות
שיווק דיגיטלי במהלך תקופת הקורונה באמצעות שיווק בוידאו
טיפים לעסקים- הסוד להצלחה ללמוד ליישם ולהתמיד
מסחר אלקטרוני היא הדרך ללכת
Gsuite

הנך נמצא כאן: איך ניתן להפוך למומחה פרסום בפייסבוק?.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.