אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!
מאמרים » פרסום באינטרנט » לידים איכותיים - סקירה

לידים איכותיים - סקירה

מחבר המאמר:
פורסם בקטגוריה: פרסום באינטרנט
המאמר נקרא 838 פעמים
תאריך פרסום:
גרסת הדפסה | 0 תגובות
פורסם באתר Circle: אתר מאמרים קהילתי



עם צמיחתה של רשת האינטרנט עולם הפרסום עובר מהפכה עצומה בשנים האחרונות. מודלים ישנים נזנחים ומפנים את מקומם למודלים מתקדמים מבוססי תוצאה. אחד המודלים הצומחים במהרה הוא מודל איסוף לידים. מדובר בתהליך בו לקוח נרשם לצורך קבלת הצעת מחיר עבור שירות או מוצר מסויים. במסגרת תהליך זה, נותן השירותים או הספק מציע ללקוח הצעת מחיר עבור המוצר או השירות שאליו נרשם הלקוח, וכאן למעשה מתבצע המפגש בין קונים למוכרים. פרטי הלקוח שנמסרו ללקוח הם למעשה הליד. הלקוח שנרשם מקבל הצעת מחיר אטרקטיבית, ויכול לבחור אם לרכוש או להשתמש בשירות או במוצר. 

מקורות יצור הלידים הינם מגוונים: איסוף ידני בבית הלקוח, פרסום ייעודי באפיקים נרחבים, יצירת לידים באופן יזום בצמתי החלטה, פרסום ברחבי הרשת באמצעות קמפיינים באתרים מובילים, ודפי נחיתה ייעודיים ומקודמים. הלידים נאספים בצורה קפדנית ומתבססים על הסכמה של הלקוחות הפוטנציאלים לקבל הצעות מסחריות. עם הזמן התגלה צורך אמיתי בשוק באיתור לידים אמינים ואיכותיים והפצתם בזמן אמת ללקוחות. 

הדור הבא של עולם הפרסום מציע ללקוחות ניהול קמפיין בone stop shop . הגדרת הצורך, בניית אסטרטגיה, רכש מדיה, ניהול הקמפיין, אופטימיזציה וקבלת לידים למערכת המפעילה מוקד בקרת איכות המורכב ממערך של מוקדנים המסנן לידים לפני הפצה, על מנת לשפר את איכות הלידים, הרלוונטיות והכדאיות ללקוחות. הליך QA לליד לפני ההפצה מסנן כפילויות ולידים שגויים על מנת לחסוך זמן וכסף ללקוחות. כך מקבל הלקוח פתרון אידיאלי לצרכיו ע"י שימוש ב- offline/online  על מנת להשיג יתרון בלעדי לעומת מתחריו בזירה. חברות רבות ומרכזיות בארץ ובעולם הגיעו למסקנה כי הן אינן מוכנות לעבוד יותר מול עשרות רשתות שותפים המוכרות להם לידים כפולים או חסרים, ומוכנות כיום לשלם רק עבור לידים איכותיים. ליד איכותי הוא ליד אמיתי, רלוונטי, ועם שם וטל' תקינים. 

הערך המוסף של רכישת לידים איכותיים הוא יצירת פשטות ויעילות, חסכון אדיר ברכש לידים, שליטה מלאה בניהול הקמפיין, השבחת פעילות האינטרנט ומקסום החשיפה והנראות, הגדלת התפוקה וROI, ואולי הכי חשוב - העלאת מוטיבציית נציגי המכירות עקב הגדלת הפריון. בהצלחה!


אודות מחבר המאמר:

לידים משרד פרסום



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר לידים איכותיים - סקירה תגובות למאמר לידים איכותיים - סקירה

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר לידים איכותיים - סקירה. רוצה להיות הראשון? לא ניתן להגיב למאמר זה בשלב זה. התגובות סגורות.

מאמרים נוספים בנושא פרסום באינטרנט

בעלי עסקים, כך תפתחו צוות שירות לקוחות מצטיין
10 דרכים לשפר את שירות הלקוחות בעסק שלכם
כששירות לקוחות פוגש טכנולוגיה – נוצרים דברים נפלאים
ההסבר על הדפים העסקיים החדשים של פייסבוק
מהו בכלל שירות לקוחות?
יונתן סופר מקדם אתרים
הלוואה חוץ בנקאית
ההבדל בין פרסום SEM ו-PPC ?
משרדי פרסום דיגיטליים - כיצד הן מחוללות מהפכה בתחום השיווק
איך ניתן להפוך למומחה פרסום בפייסבוק?
שיווק בפייסבוק ורשתות חברתיות – ייזום בעולם ללא גבולות
שיווק דיגיטלי במהלך תקופת הקורונה באמצעות שיווק בוידאו
טיפים לעסקים- הסוד להצלחה ללמוד ליישם ולהתמיד
מסחר אלקטרוני היא הדרך ללכת
Gsuite

הנך נמצא כאן: לידים איכותיים - סקירה.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.