אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!
מאמרים » פרסום באינטרנט » פרסומות - נהנים מהפרעות? כן...

פרסומות - נהנים מהפרעות? כן...

מחבר המאמר:
פורסם בקטגוריה: פרסום באינטרנט
המאמר נקרא 929 פעמים
תאריך פרסום:
גרסת הדפסה | 0 תגובות
פורסם באתר Circle: אתר מאמרים קהילתי



מחקרים מהזמן האחרון מציגים כי לאנשים יכולות הסתגלות מדהימות למצבים שונים. בטוחני כי ההקשרים אשר עולים במוחו של אדם בעקבות משפט שכזה אינם בהכרח חיוביים, הסתגלות למצבי מצוקה, רעב, כאב וכדומה. עדיין במאמר זה נדון דווקא בהסתגלותו של האדם לדברים הטובים והנעימים המתרחשים בחייו שלו.

רובונ חווינו (ונהנינו עד מאד) את תחושת האושר המציפה אותנו כאשר אנו רוכשים מוצר חדש לנו ולביתנו.

ואומנם, גם בפעמים הראשונות שלבשנו את אותו הג'ינס החדש והממותג שמחה ליוותה אותנו. עם זאת השאלה היא למה זו נעלמה כלעומת שבאה כאשר לבשנו את המכנס בפעם העשרים והשלושים? הסתגלות היא העניין...

טבעם של בני האדם הוא לחזור בכל עת אל קו נורמה מסוים,כמו טמפרטורת הגוף של האדם אשר תמיד נשארת בתחום שאינו רחב. לפיכך כל חריגה מקו הנורמה מחזירה אותנו אט אט אל הנורמה.

הסתגלות זו עזרה למין האנושי להתפתח ולהסתגל אל תנאים רבים ושונים במהלך התפתחות המין האנושי, וכיום, מתאפשר לבני האדם להתקיים בקלות באותה מידה באנטריקה ובמדבר סהרה.

אך  מתברר שהפסקות אלו ואחרות בהליך הסתגלותנו מביאות לחידוש בתחושת השמחה. לדוגמא, גם אם ישמע לכם מוזר, הרי שאם נקטע את ההליך שעושה לנו נעים, כאשר נחדש אותו, נתמלא בתחושת סיפוק ואושר מחודשת, שעשויה אף להיות באותה רמה כמו התחושה הראשונית אותה חווינו כאשר התחלנו בתהליך.

ומה אתם חושבים לגבי פרסומת הקוטעת את רצף הצפייה שלנו במשדרים האהובים?

באופן עקרוני, אנשים מעדיפים לצפות בתכניות הטלוויזיה מבלי מפריע, על כן אין זה מפתיע כי ישנה מגמה ברורה לפיה בני אדם משתמשים יותר ויותר במכשירים מיוחדים המאפשרים הקלטה ושידור רצף תכנית ללא שילוב הפרסומות בזמן השידור.

אולם במאמר זה נדון בדיוק באפשרות ההפוכה לפיה כדאי שנקטע את הצפייה בתכנית בה אנו צופים ובכך נגביר את הנאתנו בסך הכל.

אם נחלק את תחושותינו במהלך הצפייה בתכנית אהובה או בסרט טוב למקטעים הרי שניווכח שדווקא הציפיה לקראת תחילת התכנית היא הנעימה ביותר. ציפיה זו אף גוברת כאשר נערכות הכנות והערכויות לה.

לדוגמה, אדם אשר מכין כיבוד ושתייה, מכבה את האורות ומשתיק את את הטלפון הסלולרי לקראת צפיה בתוכנית אהובה, נהנה מעצם ההכנות והציפייה לתחילת הסרט לא פחות מהנאתו מהסרט עצמו.

בהכרה שההנאה מהסרט הנה זהה פחות או יותר לכל אורכו ואינה מושפעת מהפסקות אלו או אחרות במהלכו, הרי שאף אם נקטע את רצף הצפיה, הרי שנחזיר את האדם לכמעט אותה נקודה  בה היה לפני תחילת הסרט. קטיעה שכזו יכולה, אם כן, להיעשות גם על ידי פרסומות.


אודות מחבר המאמר:

המאמר נכתב על ידי אריאל אברבוך - בעלים שותף לאתר tvads.co.il - פרסומות לפי בקשתכם.



דירוג המאמר: 2.0

תגובות למאמר פרסומות - נהנים מהפרעות? כן... תגובות למאמר פרסומות - נהנים מהפרעות? כן...

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר פרסומות - נהנים מהפרעות? כן.... רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא פרסום באינטרנט

בעלי עסקים, כך תפתחו צוות שירות לקוחות מצטיין
10 דרכים לשפר את שירות הלקוחות בעסק שלכם
כששירות לקוחות פוגש טכנולוגיה – נוצרים דברים נפלאים
ההסבר על הדפים העסקיים החדשים של פייסבוק
מהו בכלל שירות לקוחות?
יונתן סופר מקדם אתרים
הלוואה חוץ בנקאית
ההבדל בין פרסום SEM ו-PPC ?
משרדי פרסום דיגיטליים - כיצד הן מחוללות מהפכה בתחום השיווק
איך ניתן להפוך למומחה פרסום בפייסבוק?
שיווק בפייסבוק ורשתות חברתיות – ייזום בעולם ללא גבולות
שיווק דיגיטלי במהלך תקופת הקורונה באמצעות שיווק בוידאו
טיפים לעסקים- הסוד להצלחה ללמוד ליישם ולהתמיד
מסחר אלקטרוני היא הדרך ללכת
Gsuite

הנך נמצא כאן: פרסומות - נהנים מהפרעות? כן....

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.