אתר מאמרים
מעגל הכותבים
אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מאמרים » פרסום באינטרנט » מיתוג באינטרנט, למה? ולמי?

מיתוג באינטרנט, למה? ולמי?

מחבר המאמר: websummit
פורסם בקטגוריה: פרסום באינטרנט
המאמר נקרא 391 פעמים
תאריך פרסום: 13.02.11
גרסת הדפסה | 0 תגובות
שיתוף מאמר זה שיתוף מאמר זה


 

מה זה מיתוג באינטרנט?

מיתוג באינטרנט הוא כל דבר המייצג אותך או את העסק שלך ברשת. הצורה בה אתה עולה בתוצאות החיפוש של גוגל כמו הצורה בה האתר שלך נראה. הרבה אנשים מבינים שבתקופה בה רוב תהליך השיווק נעשה ברשת, חשוב לתת דגש בחיבור בין בעסק לרשת.

כיום צורת החיפוש בגוגל השתנתה ובגלל שקיימות יותר אופציות רכישה ושיווק, אנשים מחפשים הכול באינטרנט, מה שמוריד מהפרק את המחשבה "העסק שלנו לא צריך את האינטרנט". מי שיחשוב כך ימצא עצמו בזמן בקרוב מפגר אחר מתחריו.

על כל בעל עסק בישראל נדרש להכיר את יותר רשת, את הפוטנציאל והנזק שיש בשימוש ובייצוג העסק בתוך רשת עצומה זו. אם בעבר שלטי חוצות ופליירים היו דבר מתבקש לטובת שמירת מודעות למוצר/ עסק, כיום האנשים יותר גולשים מאשר הולכים(אין אנו טוענים כי זה דבר חיובי).

התפתחויות אלו מחייבות שינוי אצל המשווק, אשר עובר בשנים האחרונות טרנספורמציה תודעתית להתנהגות הלקוח החדש, שבשפת האינטרנט נקראת "חווית משתמש".

חווית המשתמש הינה הצורה בה מתנהל הגולש בעת כניסתו לאתר שלנו, כששאיפתנו הגדולה כבעלי עסק היא שאותו גולש יהפוך ללקוח,תהליך זה נקרא "המרה", היחס בין כמות הגולשים, לקניות/פניות באתר.

מחשבה שהרשת החברתית היא אינה במה שיווקית ראויה או רלוונטית, גם הוכיחה את עצמה כטעות יהירה. הקמפיינים ברשת הפייסבוק תופסים תאוצה ולפתע הקמפיין הממומן של גוגל אינו האופציה היחידה לשיווק  מסוג ppc(pay per click), כעת קיימת האופציה להיות חלק מהמרחב הפרטי  של הגולש ולהשתמש ביכולת המדהימה של הרשת החברתית בפילוח האוכלוסייה אליה מכוון מסע הפרסום.

אופציית החנות הוירטואלית תופסת כבר מספר שנים תאוצה בארץ ישראל, על אף שקיים פיגור ביחסי האמון של הגולש הישראלי בקניות דרך רשת האינטרנט, ביחס לגולש האמריקאי או הבריטי  לדוגמא. פער זה הצטמצם בשנים האחרונות ופתח דלת לאלפי אתרים אשר מוכרים את מוצריהם ברשת. חלקם אתרים תדמיתיים של עסקים קיימם וחלקם אתרים אשר הוקמו למטרת מסחר אינטרנטי בלבד.

לרוב יתקשרו בעלי העסקים עם אנשי מקצוע במטרה לקבל מיתוג באינטרנט, צעד זה מובן וברור, אך מומלץ לפני כן לבצע סקר שוק ולקרוא מספר מאמרים בנושא, אם מדובר בבנייה או בקידום אתר. בשוק זה בדומה לכל שוק אחר, קיימים הפרשי מחירים ורמות, אך מעל הכול קיים אותו "פער ידע"  בין הלקוח לאיש המקצוע, כדי לצמצם אופציה של ניצול פעל זה על ידי החברות, עדיף לבוא עם ידע מינימאלי מקדים בשירות. טווח המחירים לבניית אתר בארץ הינו בין 4000 ש"ח- 10,000ש"ח לאתר תדמיתי/קטלוג. לרוב הצעות נמוכות מרף זה יכללו תשלום חודשי נוסף, אשר ייקר לכם את עלות האתר בסופו של דבר בלמעלה מ100% וישאיר אתכם עם חמיצות ואותה תחושה מפסידנית שכל כך שנואה עלינו הישראלים.

אנו ממליצים לא להתפשר על המחיר, אך עם זאת אותם אנשים שהולכים שבי אחר המחיר הזול הם הטרף הקל ביותר, לבעלי מקצוע מפוקפקים, ועבודה ברמה הנמוכה ביותר.מיתוג באינטרנט הוא הפרצוף של העסק שלך, בו אתה  משקיע תקופה לא קצרה, כדי שתשקיע גם בפרצוף החדש, אם אתה רוצה שהישן ימשיך לחייך.      



אודות מחבר המאמר:

חברת websummit-מיתוג באינטרנט.



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר מיתוג באינטרנט, למה? ולמי? תגובות למאמר מיתוג באינטרנט, למה? ולמי?

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר מיתוג באינטרנט, למה? ולמי?. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא פרסום באינטרנט

לקדם את עצמכם עם קורס שיווק באינטרנט
איך מפרמטים מחשב?
פורטל TOSTUDY לימודי שיווק ופרסום אתר
איך עושים רווחים גדולים?!
שיווק העסק לא רק למקצוענים
רוצים לדעת מהי הדרך הטובה ביותר לעשות כסף באינטרנט?
מה אתה מוכן לעשות כדי להזרים תנועה לאתר האינטרנט שלך?
האם שעת שיווק מספיקה כדי להזרים תנועה לאתר?
פלטפורמת פייסבוק והאפשרויות לפרסום
האתרקטיביות של יוטיוב בשיווק העסק
טלפון לגיל השלישי
דשא סינטטי-גינה ירוקה לתמיד
תועלות הקיימות בשיווק ברשת בעידן הווב
פרסום באינטרנט - מפרסמים בתוך הקופסא
מדריך הורדת שירים מיוטיוב

הנך נמצא כאן: מיתוג באינטרנט, למה? ולמי?.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.