אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!
מאמרים » פרסום באינטרנט » פרסום ברשתות חברתיות, האם הוא הכרחי?ולמה?

פרסום ברשתות חברתיות, האם הוא הכרחי?ולמה?

מחבר המאמר:
פורסם בקטגוריה: פרסום באינטרנט
המאמר נקרא 872 פעמים
תאריך פרסום:
גרסת הדפסה | 0 תגובות
פורסם באתר Circle: אתר מאמרים קהילתי



 

את עולם האינטרנט ניתן לחלק לשלושה חלקים. אתרים של עסקים, פורטלים שונים מסוגים שונים כגון אתרי אינדקס,פורומים, חדשות ועוד סוגים רבים נוספים, מנועי חיפוש, רשתות חברתיות.

השימוש באינטרנט יכול להיות תמים, חיפוש מידע מצד הגולש, שימוש בפורטלים של פנאי וחדשות שימוש ברשתות חברתיות כמו פייסבוק וטוויטר על מנת לדבר עם חברים, לפרסם הגיגים, לראות מה חברים שלכם עושים ועוד.

השימוש באינטרנט יכול להיות גם מכיוון אחר לגמרי. עסקים רבים  גילו כי האינטרנט הינו המקום האולטימטיבי ליצירת קשר עם לקוחות, ללכידה של לקוחות פוטנציאלים, ליצירת מיתוג וכן עבור שמירה על קשר עם לקוחות קיימים.

ישנן כמה אפשרויות לעסק על מנת לשווק את עצמו, כגון קידום אתרים בגוגל, פרסום ברשתות חברתיות וכן תוכניות שותפים. קידום אתר בגוגל הינו ביצוא סדרה של פעולות חלקן חד פעמיות וחלקן רצופות וסדורות מידי יום ומתוך כך להעלות את הדירוג של האתר של העסק בתוצאות החיפוש הרלוונטיות. לדוגמא אתר של מפעל לייצור מטבחים ירצה לבצע את קידום האתר שלו בגוגל דווקא למילה מטבחים או החלפת מטבחים, כך שמי שרושם בגוגל מטבחים יראה את האתר שלו, ויתקשר אל המפעל שלו על מנת לברר פרטים וביצוע הזמנה.

האופציה השנייה של שיווק עסקים באינטרנט הינה פרסום ברשתות חברתיות באמצעות ניתן למתג את העסק לא רק כעסק העומד לרשות הלקוחות כמו עסקים המופיעים בגוגל אלא גם כעסק מתקדם, עסק שהוא שם דבר, המתפרס גם באינטרנט על כל סוגי המדיה כולל פייסבוק. פרסום ברשתות חברתיות יכול להתבצע על  ידי קמפיין חשיפה או קמפיין של לחיצה על מודעות פרסום בצד, כמו כן פרסום ברשתות חברתיות כמקובל יכול להיות דרך יצירת דף אוהדים איכותי וייצוגי למפעל, באמצעותו יוכל המפעל לפרסם לכל לקוח מבצעים, ליצור מועדון חברים הדוק ושמירה על הלקוחות שלכם קרובים יותר מתמיד.

באמצעות פרסום ברשתות חברתיות אתם יוצרים פרסום אמין שאין כמותו במנועי חיפוש.בעוד שבמנועי חיפוש אנשים מגיעים אל אותם תוצאות כרעם ביום בהיר, יושב הגולש מחפש מוצר כלשהו ואותו מוצר מוצע על ידי חברה שאין לו שום היכרות עימה, כך אין לו בטחון ליצור רכישה מהאתר, לבטוח שיעמדו בהבטחות שלהם.

 לעומת זאת חברה המוצגת בפייסבוק על ידי דף האוהדים שלה, יכולה בקלות לזכות לאמינות רבה יותר. כאשר אתה רואה פרסום שחברך עשה "אהבתי" על המודעה אתה יכול לשאול ממנו פרטים מניין הוא מכיר את החברה, ולקבל המלצות, ובכך לגרום לרכישה יותר בטוחה ורגועה. בניית דף נחיתה הינו גם מרכיב חשוב בהצלחת מיזם ברשתות החברתיות, על מנת להוביל את הלקוח לנקודה הרצויה בתוך האתר ובכך להגדיל את הסיכוי לביצוע מכירה.

תוכניות שותפים הינה תוכנית מורכבת של העברת לידים, המחיר שלה הוא מאוד יקר ובדרך כלל משתלם רק לחברות גדולות מאוד, הפרסום מתבצע דרך באנרים בפורטלים שונים.


אודות מחבר המאמר:

מיתוג באינטרנט-websummit



דירוג המאמר: 1.0

תגובות למאמר פרסום ברשתות חברתיות, האם הוא הכרחי?ולמה? תגובות למאמר פרסום ברשתות חברתיות, האם הוא הכרחי?ולמה?

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר פרסום ברשתות חברתיות, האם הוא הכרחי?ולמה?. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא פרסום באינטרנט

בעלי עסקים, כך תפתחו צוות שירות לקוחות מצטיין
10 דרכים לשפר את שירות הלקוחות בעסק שלכם
כששירות לקוחות פוגש טכנולוגיה – נוצרים דברים נפלאים
ההסבר על הדפים העסקיים החדשים של פייסבוק
מהו בכלל שירות לקוחות?
יונתן סופר מקדם אתרים
הלוואה חוץ בנקאית
ההבדל בין פרסום SEM ו-PPC ?
משרדי פרסום דיגיטליים - כיצד הן מחוללות מהפכה בתחום השיווק
איך ניתן להפוך למומחה פרסום בפייסבוק?
שיווק בפייסבוק ורשתות חברתיות – ייזום בעולם ללא גבולות
שיווק דיגיטלי במהלך תקופת הקורונה באמצעות שיווק בוידאו
טיפים לעסקים- הסוד להצלחה ללמוד ליישם ולהתמיד
מסחר אלקטרוני היא הדרך ללכת
Gsuite

הנך נמצא כאן: פרסום ברשתות חברתיות, האם הוא הכרחי?ולמה?.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.