אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!
מאמרים » פרסום באינטרנט » קידום אתרים – אסטרטגיה או טכניקה?

קידום אתרים – אסטרטגיה או טכניקה?

מחבר המאמר:
פורסם בקטגוריה: פרסום באינטרנט
המאמר נקרא 830 פעמים
תאריך פרסום:
גרסת הדפסה | 0 תגובות
פורסם באתר Circle: אתר מאמרים קהילתי



קידום אתרים הוא תחום עיסוק שמעורר מחלוקת באופן שבו הוא נתפס. יש הרואים בתחום קידום אתרים אסטרטגיה, אחרים חושבים שמודבר על טכניקה בלבד. למעשה, קידום אתרים הוא נושא שמשלב אסטרטגיה וטכניקה כאחד. לא ניתן להגדיר על פי תחום אחד, כיוון שהשניים הם שני צידיו של המטבע.

אסטרטגיה של קידום אתרים

כדי לקדם אתר בצורה טובה שתניב תוצאות כלכליות ועסקיות כאחד, יש צורך לתכנן אסטרטגיה איך עושים זאת. קידום אתרים הוא מושג כולל לדרך שבה קובעים את האסטרטגיה השיווקית. לדוגמא: אפשר להחליט כאסטרטגיה בקידום אתרים, שמעוניינים ליצור רושם מכובד ולכן, האתר יספק מידע אינפורמטיבי רחב כגון: מאמרים, סקרים שאלונים וכדומה.

אתרים אחרים כאסטרטגיה יכולים להחליט שבתהליך קידום אתרים הם מעוניינים להימצא רק במרחב ומבחינתם לא קיים הצורך להרבות בתכנים. שתי האסטרטגיות הן החלטות של אתרים, הדרך לעשות זאת היא הטכניקה שעומדת מאחורי קידום אתרים.

טכניקה של קידום אתרים

העלאת סרטונים, מצגות, כתיבת תכנים מכוונים לקידום אתרים, השתתפות פעילה ברשתות חברתיות הן טכניקות לקידום אתרים. כמה להשקיע, מה לכתוב, איפה להימצא ומתי? הן אסטרטגיות של קידום אתרים. אין שינוי באסטרטגיה השיווקית הננקטת בקמפיין טלוויזיוני או בקמפיין ברדיו. התכנון הוא תוצר של חלוקת משאבים, היכרות עם המדיום והגדרת יעדים אותם מעוניינים להשיג.

מה חשוב בקידום אתרים

תוכן, שפה, מקוריות, עיצוב נקי, חידושים, דיאלוג עם קהל הגולשים על בסיס שוטף, עדכונים שוטפים, השקת מוצרים/שירותים ועוד. כל אלה הם חשובים לא רק בתחום קידום אתרים אלא בהתנהלות עסקית בכלל. אין לראות בקידום אתרים כתחום שונה. קידום אתרים נועד להשלים תחומים אחרים ולתת ביטוי במדיום האינטרנט. כשם בטלוויזיה הדרך לפרסם היא באמצעות פרסומת באינטרנט, הדרך לעשות זאת היא על ידי קידום אתרים

חשוב לבנות תהליך של קידום אתרים בהתאם למטרות שאתם מעוניינים להשיג בטווח הקרוב, בטווח הבינוני ולאורך זמן. כדאי לבחון כמה שלבים במקביל וללמוד מה יותר נכון עבורכם והאתר שאותו אתם מעוניינים לקדם. זוהי דרך טובה להפיק לקחים ולרכוש ניסיון בתחום קידום אתרים.


אודות מחבר המאמר:

אדוונטה - פרסום ושיווק באינטרנט

www.adventa.co.il



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר קידום אתרים – אסטרטגיה או טכניקה? תגובות למאמר קידום אתרים – אסטרטגיה או טכניקה?

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר קידום אתרים – אסטרטגיה או טכניקה?. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא פרסום באינטרנט

בעלי עסקים, כך תפתחו צוות שירות לקוחות מצטיין
10 דרכים לשפר את שירות הלקוחות בעסק שלכם
כששירות לקוחות פוגש טכנולוגיה – נוצרים דברים נפלאים
ההסבר על הדפים העסקיים החדשים של פייסבוק
מהו בכלל שירות לקוחות?
יונתן סופר מקדם אתרים
הלוואה חוץ בנקאית
ההבדל בין פרסום SEM ו-PPC ?
משרדי פרסום דיגיטליים - כיצד הן מחוללות מהפכה בתחום השיווק
איך ניתן להפוך למומחה פרסום בפייסבוק?
שיווק בפייסבוק ורשתות חברתיות – ייזום בעולם ללא גבולות
שיווק דיגיטלי במהלך תקופת הקורונה באמצעות שיווק בוידאו
טיפים לעסקים- הסוד להצלחה ללמוד ליישם ולהתמיד
מסחר אלקטרוני היא הדרך ללכת
Gsuite

הנך נמצא כאן: קידום אתרים – אסטרטגיה או טכניקה?.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.