אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!
מאמרים » פרסום באינטרנט » אימייל מרקטינג לחנות אונליין

אימייל מרקטינג לחנות אונליין

מחבר המאמר:
פורסם בקטגוריה: פרסום באינטרנט
המאמר נקרא 1000 פעמים
תאריך פרסום:
גרסת הדפסה | 0 תגובות
פורסם באתר Circle: אתר מאמרים קהילתי



אימייל מרקטינג לחנות אונליין

 

תמיד כיף לקבל הזמנה חדשה לחנות אונליין שלכם. מידע חדש הוא תמיד מרגש, אולם הרבה יותר קשה לבנות בסיס של לקוחות חוזרים שיקנו מהחנות שלכם שוב ושוב.

המאמר נ"ל הוא התובנות של צ'רלס ניקולס שניתח יותר מ600 אלף לקוחות בארה"ב וקנדה.

התוצאות של סקר זה הינם מרתקות לדוגמא הוכח מעל כל ספק שרוב האנשים יינטשו את האתר לפני רכישת מוצר כלשהוא. בנוסף החשיבה הקונבנציונלית תהיה שנטישה זה רע והמרה זה טוב. למעשה נטישה של עמוד מוצר היא חלק ממחזור הקניה של הקונה הממוצע (כלומר חלק גדול נוטשים וחוזרים לקנות)

מבקרים חדשים מול מבקרים חוזרים

קצת סטטיסטיקה: הסיכוי שלקוח יקנה באתר חנות שלכם עומד על 1% בממוצע( זה משתנה כמובן מאתר לאתר והאם אתם מוכרים מוצר ייחודי)לסיכום לקוחות חוזרים הם אלמנט חשוב ברווחיות של כל עסק. שיווק ע"י אימיילים שמור בד"כ ללקוחות שלא קנו באתר שלכם, אולם המחקר מראה שלקוחות שקנו באתר שלכם הם בסבירות כפולה לקנות פעם נוספת ע"י אימייל שיעודד אותם לבצע רכישה נוספת

3 דרכים חשובות לאימייל מרקטינג

אימייל על אישור קנייה- אם עדיין לא עשיתם אופטימיזציה לאימייל שמקבל הלקוח לאחר שקנה אז זה הזמן. אימיילים ללקוחות שקנו מקבלים את "אחוז הקריאה" הגבוה ביותר ואשםר להוסיף להם

·         מיתוג או מותגים מובילים

·         לינקים על מנת לראות את ההזמנה

·         טלפון ואמייל לש שירות לקוחות

·         מוצרים נלווים או מומלצים ומוצרים הנמכרים ביותר

 

אימייל ללקוחות שנטשו את עגלת הקניות

האסטרטגיה שלכם עכשיו תהיה לשכנע לקוחות שנטשו את האתר מבלי לקנות . לקמפיין כזה יש יכולות גבוהות מאד לייצר המרות לכל חנות אונליין  חשוב להקפיד

·         שיווק חוזר הוא על בסיס שירות לקוחות ולכן שירות טוב הוא הבסיס למכירות

·         יש להקפיד על תמונה, שם ותיאור של המוצר "שננטש"

·         קישור לדף המוצר

·         לשמור את המסר ממוקד ולא לבלבל את הלקוח עם מוצרים נלווים

 

 

אימייל תזכורת ללקוחות שקנו

רוב הקונים שקנו באתר שלכם כנראה לא יחזרו שבאימייל או ניוזלטר יהיה עדיף מכלום.

על מנת להשיג את המיטב יש למקד את הקמפיין למוצר או השירות שהלקוח היה בו בביקור האחרון

·         תתמקד במוצרים שהלקוח מעוניין בהם

·         תאפשר ללקוח לשלוח ביקורת על המוצר

·         תעודד לבצע רכישה נוספת


אודות מחבר המאמר:

מאיה ויזן מתמחה בשיווק ועיצוב של אתרי תדמית,חנות אונליין ועוד

http://www.mayavision.co.il/

רפאל סילניקוב כותב המאמר



דירוג המאמר: 0.0

תגובות למאמר אימייל מרקטינג לחנות אונליין תגובות למאמר אימייל מרקטינג לחנות אונליין

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר אימייל מרקטינג לחנות אונליין. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא פרסום באינטרנט

בעלי עסקים, כך תפתחו צוות שירות לקוחות מצטיין
10 דרכים לשפר את שירות הלקוחות בעסק שלכם
כששירות לקוחות פוגש טכנולוגיה – נוצרים דברים נפלאים
ההסבר על הדפים העסקיים החדשים של פייסבוק
מהו בכלל שירות לקוחות?
יונתן סופר מקדם אתרים
הלוואה חוץ בנקאית
ההבדל בין פרסום SEM ו-PPC ?
משרדי פרסום דיגיטליים - כיצד הן מחוללות מהפכה בתחום השיווק
איך ניתן להפוך למומחה פרסום בפייסבוק?
שיווק בפייסבוק ורשתות חברתיות – ייזום בעולם ללא גבולות
שיווק דיגיטלי במהלך תקופת הקורונה באמצעות שיווק בוידאו
טיפים לעסקים- הסוד להצלחה ללמוד ליישם ולהתמיד
מסחר אלקטרוני היא הדרך ללכת
Gsuite

הנך נמצא כאן: אימייל מרקטינג לחנות אונליין.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.