אתר מאמרים
מעגל הכותבים
אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מאמרים » פרסום באינטרנט » פרסום באינטרנט - בשביל זה יש מנוע חיפוש

פרסום באינטרנט - בשביל זה יש מנוע חיפוש

מחבר המאמר: daush_feldman
פורסם בקטגוריה: פרסום באינטרנט
המאמר נקרא 454 פעמים
תאריך פרסום: 31.03.12
גרסת הדפסה | 0 תגובות
שיתוף מאמר זה שיתוף מאמר זה


 

כאשר מדברים היום על פרסום באינטרנט, עם כל הכבוד לבאנרים, עם כל הכבוד לפרסום הסמוי ועם כל הכבוד ויש כבוד למודעות יח"צ, המודל החזק ביותר אשר מבטיח לכם תוצאות וודאיות בפרק זמן קצר הוא המודל של פרסום באינטרנט באמצעות מנועי החיפוש וכמובן שבארץ הכוונה היא לגוגל ישראל. מאחר ומנוע החיפוש הוא בעצם בעל "המפתח" להצלחה המסחרית של אתרים מסויימים והוא האחראי לכישלון של אתרים אחרים, הכל תלוי בהצלחה של האתר במנוע החיפוש ולכן המקום הטוב ביותר להתמקד בו בכדי להגדיל את מחזור המכירות של החברה באמצעות פרסום באינטרנט הוא כאמור - פרסום במנועי החיפוש.

 

אנשים אינם זוכרים את שמות האתרים וגם באם הם זוכרים הם מתעצלים (כן כן, מתעצלים) להקליד את הכתובת הארוכה של האתר ולכן הם מחפשים נושאים במנועיי החיפוש. כך הגולש הממוצע מכניס מילות חיפוש כגון: בתי מלון באילת, דילים לטורקיה, ספא בצפון או מיטות נוער ומנוע החיפוש הוא זה שאחראי לבחור את האתרים הרלוונטיים העונים על הדרישות (כי הרי מנוע החיפוש נועד להעניק חוויית גלישה) ואז עובר מנוע החיפוש לשלב הקריטי של תעדוף האופציות על פי דירוג משלו. כלומר אם יש 100 אתרים אשר עונים על הדרישות של הגולש אשר חיפוש מידע על מלונות באילת, מנוע החיפוש לא יכול וגם לא רוצה להפנות את הגולש האומלל ל-100 אתרים - אז הוא מגיש לו רשימה כרונולוגית כשבראשה האופציות הכי רלוונטיות על פי מנוע החיפוש.

 

 

בכדי להגיע לקהל היעד הרחב אשר כבר מגלה עניין בתחום העיסוק שלכם אתם צריכים למקסם את המאמצים שלכם בערוץ של פרסום באינטרנט עם דגש על מנוע החיפוש.

 

פרסום באינטרנט - קידום אורגני:

פרסום באינטרנט באמצעות מנוע חיפוש חייב להיות פרסום הגיוני כלומר אתם לא יכולים לצפות ממנוע חיפוש שיפנה גולש שמחפש חדרי כושר אליכם לאתר אם האתר שלכם עוסק בכלל באופנת גברים. פרסום באינטרנט מתבסס על הרלוונטיות של הגולשים לאופי החברה (כלומר פרסום באינטרנט נועד למשוך קהל יעד מוגדר מראש). לכן, בכדי להצליח למשוך אליכם גולשים ישירות מעמוד מנוע החיפוש, עליכם לקדם את התחום של פרסום באינטרנט באמצעות תוכן רלוונטי.

פרסום באינטרנט -קידום באמצעות קמפיין אד וורדס:

אד וורדס הוא המודל הנפוץ ביותר כיום של פרסום באינטרנט באמצעות מנועי חיפוש. העקרון הוא מאוד פשוט, לאחר שבניתם אתר בית ממוקד המשקף את אופי פעילות החברה ויתרונותיה, אתם רוכשים "מילים וביטויים" מהתחום ומבטיחים לשלם למנוע החיפוש בכל פעם שהוא יפנה אליכם גולשים אשר חיפשו את המושג וכך אתם מגבירים את הסיכוי שמנוע החיפוש יפנה אליכם גולשים לפני המתחרים. קיים גם מודל דומה של אד סנס - היינו מנוע החיפוש מפנה אליכם, תמורת תשלום, גולשים אשר גולשים באתרים אשר תחום העיסוק שלהם זהה או מקביל לשלכם ויש סיכוי גבוה שהם יתעניינו באתרכם.

 אז מה אתם חושבים שמתאים לאתר שלכם? קמפיין שיווק באינטרנט באמצעות רשתות חברתיות, קידום אתרים , פרסום בגוגל, או הפצת תכנים שיווקיים (על בסיס עקרונות כתיבה שיווקית הידועה לנו גם במדיומים אחרים כמו עיתונות)? לכל אתר יש את הפתרון הפרסומי שלו - מומלץ להיוועץ בחברת בניית אתרים בה בניתם את האתר ושם גם רכשתם שירות אחסון אתרים . אנשי המקצוע של החברה מכירים את האתר שלכם, וודאי יעניקו לכם חוות דעת מקצועית.



אודות מחבר המאמר:

web 2000 קידום אתרים



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר פרסום באינטרנט - בשביל זה יש מנוע חיפוש תגובות למאמר פרסום באינטרנט - בשביל זה יש מנוע חיפוש

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר פרסום באינטרנט - בשביל זה יש מנוע חיפוש. רוצה להיות הראשון? לא ניתן להגיב למאמר זה בשלב זה. התגובות סגורות.

מאמרים נוספים בנושא פרסום באינטרנט

לקדם את עצמכם עם קורס שיווק באינטרנט
איך מפרמטים מחשב?
פורטל TOSTUDY לימודי שיווק ופרסום אתר
איך עושים רווחים גדולים?!
שיווק העסק לא רק למקצוענים
רוצים לדעת מהי הדרך הטובה ביותר לעשות כסף באינטרנט?
מה אתה מוכן לעשות כדי להזרים תנועה לאתר האינטרנט שלך?
האם שעת שיווק מספיקה כדי להזרים תנועה לאתר?
פלטפורמת פייסבוק והאפשרויות לפרסום
האתרקטיביות של יוטיוב בשיווק העסק
טלפון לגיל השלישי
דשא סינטטי-גינה ירוקה לתמיד
תועלות הקיימות בשיווק ברשת בעידן הווב
פרסום באינטרנט - מפרסמים בתוך הקופסא
מדריך הורדת שירים מיוטיוב

הנך נמצא כאן: פרסום באינטרנט - בשביל זה יש מנוע חיפוש.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.