אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!
מאמרים » פרסום באינטרנט » כתיבה שיווקית-טיפים ועצות לקראת הפרויקט הבא

כתיבה שיווקית-טיפים ועצות לקראת הפרויקט הבא

מחבר המאמר:
פורסם בקטגוריה: פרסום באינטרנט
המאמר נקרא 857 פעמים
תאריך פרסום:
גרסת הדפסה | 0 תגובות
פורסם באתר Circle: אתר מאמרים קהילתי



עובדים על שדרוג אתר האינטרנט של החברה? שואפים להפיק חוברת הסברה אשר תחולק במסגרת כנס או יום עיון? מעוניינים לשלוח חומר באמצעות דיוור ישיר לבתי לקוחות או לקוחות לשעבר? המכנה המשותף של כולכם הוא הצורך בפתרונות של כתיבה שיווקית והמכנה המשותף הנוסף לכולכם הוא מאמר זה אשר יעניק לכם כלים מקצועיים לצלוח את המשימה.

כתיבה שיווקית - חלון ההזדמנות שלכם:

כפי שחלון ראווה הוא ההזדמנות השיווקית הראשית של חנות בגדים, חומר שיווקי הוא חלון הראווה של חברות וארגונים אשר משתמשים במודל. לפני שאתם ניגשיפ ישרות לשלב של כתיבה שיווקית, עליכם להחליט מה אתם רוצים להציג בחלון (כלומר בחזית). כמו בתחומים אחרים בשוק, גם כאשר פועלים בערוץ של כתיבה שיווקית חשוב להציב בחזית את היתרונות הבולטים הרלוונטיים של החברה (כמו הצגת הפריטים המרשימים ביותר בקולקציה החדשה). יש לבחור בפינצטה את הנושאים החשובים ביותר, לתעדף אותם לפי מידת החשובים לטווח הארוך ולוודא שיש קוהרנטיות במסרים (לדוגמה: לא ניתן להציג נאמנה חברה כחברה צעירה ומודרנית המתפתחת רק בשנים האחרונות על רקע ההתפתחות הטכנולוגית ומצד שני לציין כי החברה נוסדה כבר בשנת 1990 ופועלת כבר שני עשורים ברצף!). אתם חייבים לבחור מסרים המתלבשים יחדיו בצורה הרמונית ויחדיו יוצרית את האפקט האופטימלי של כתיבה שיווקית משכנעת.

כתיבה שיווקית - דגש על הפן המקצועי:

לא משנה אם אתם עובדים על כתיבה שיווקית בתחום הצרכנות, המחשבים, הבריאות או הטקסטיל, כתיבה שיווקית מיועדת לקהל יעד שמבין ו/או מגלה עניין בתחום (אחרת לא הייתם מגדירים אותו כקהל יעד מלחתחילה). לכן אין טעם להתחיל להסביר לו כפי שמסבירים לילד קטן במה אתם עוסקים אלא חשוב לפנות אליו בשפה מקצועית, עניינית, עם שימוש רב בג'רגון (מונחים מקצועיים) בכדי להפגין ידע ובקיאות בתחום.

כתיבה שיווקית - דגש על קהל היעד:

בעבר חברות אשר עסקו בפרסום בכלל וכן כתיבה יווקית בין היתר, נהגו לנצל את הבמה כדי לשבח ולפאר את החברה והם פשוט היו כותבים סופרלטיבים בזה אחר זה בנוסח: חברה X  קיימת מזה עשר שנים במשק ונהנית מביקוש רב בקרב מיליוני צרכנים מידי שנה.... חברה X היא מובילה,  חברה X היא פורצת דרך וכו'. זה מגלומני ועלול להרתיע אנשים רבים ויחד עם זאת, זה לא מעורר הזדהות. בכדי ליצור קשר בין קהל היעד לחברה (בשביל זה קיים התחום של כתיבה שיווקית) - יש ליצור קשר ישיר ולעמוד על היכולת של החברה לתת פתרון מידי ללקוח כגון: אתם כבר לא צריכים לחשוש ממפרצונים והתקרחות גברית לקראת גיל ארבעים.

כתיבה שיווקית - יצירת הזדמנויות מידיות לקידום העסקה:

כתיבה שיווקית אמורה להניע לפעולה. לא מספיק לשכנע, לא מספיק להרשים, לא מספיק ליצור את אפקט הזכירות או ליצור רושם חיובי... כתיבה שיווקית אמורה לקחת את הלקוח הפוטנציאלי למקום שבו הוא מוציא את קרטיס האשראי והופך ללקוח בפועל. חשוב לזכור לשלב את ההנעה לפעולה ולתת את האופציה כגון: חייג עכשיו! בוא לפגישת ייעוץ! וכו'.

אם אתם מחפשים שירותי כתיבת תוכן איכותיים, כדאי שתשאלו קודם מהו הניסיון של הכותב שלכם בתחום. האם הוא כתב עבור אתרי אינטרנט במסגרת שירותי כתיבת תוכן לאתר שלהם? האם הוא מכיר את התחום כתיבת תוכן שיווקי , וכן הלאה. בנוסף לכך, ישנם כותבי תכנים אשר מנוסים גם בתחום הקופירייטינג באינטרנט. קופירייטינג באינטרנט הוא נושא מרתק אשר יכול לשמש אתכם גם בתחום התוכן, אם תצטרכו - מומלץ לשכור שירותים של קופירייטר מנוסה! 


אודות מחבר המאמר:

תוכן טוב - שירותי כתיבה שיווקית



דירוג המאמר: 1.0

תגובות למאמר כתיבה שיווקית-טיפים ועצות לקראת הפרויקט הבא תגובות למאמר כתיבה שיווקית-טיפים ועצות לקראת הפרויקט הבא

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר כתיבה שיווקית-טיפים ועצות לקראת הפרויקט הבא. רוצה להיות הראשון? לא ניתן להגיב למאמר זה בשלב זה. התגובות סגורות.

מאמרים נוספים בנושא פרסום באינטרנט

בעלי עסקים, כך תפתחו צוות שירות לקוחות מצטיין
10 דרכים לשפר את שירות הלקוחות בעסק שלכם
כששירות לקוחות פוגש טכנולוגיה – נוצרים דברים נפלאים
ההסבר על הדפים העסקיים החדשים של פייסבוק
מהו בכלל שירות לקוחות?
יונתן סופר מקדם אתרים
הלוואה חוץ בנקאית
ההבדל בין פרסום SEM ו-PPC ?
משרדי פרסום דיגיטליים - כיצד הן מחוללות מהפכה בתחום השיווק
איך ניתן להפוך למומחה פרסום בפייסבוק?
שיווק בפייסבוק ורשתות חברתיות – ייזום בעולם ללא גבולות
שיווק דיגיטלי במהלך תקופת הקורונה באמצעות שיווק בוידאו
טיפים לעסקים- הסוד להצלחה ללמוד ליישם ולהתמיד
מסחר אלקטרוני היא הדרך ללכת
Gsuite

הנך נמצא כאן: כתיבה שיווקית-טיפים ועצות לקראת הפרויקט הבא.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.