אתר מאמרים
מעגל הכותבים
אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מאמרים » פרסום באינטרנט » שיווק באינטרנט ופרסום בגוגל

שיווק באינטרנט ופרסום בגוגל

מחבר המאמר: שחראלקובי
פורסם בקטגוריה: פרסום באינטרנט
המאמר נקרא 382 פעמים
תאריך פרסום: 14.09.10
גרסת הדפסה | 0 תגובות
שיתוף מאמר זה שיתוף מאמר זה


 

שיווק באינטרנט הוא שיווק אשר קורץ לרבים מאיתנו. הוא קל, הוא נוח, הוא זול. והכי חשוב – הוא מניב תשואה גבוהה בתוך זמן קצר. לפני שאנו ממהרים לשווק דרך מדיום זה, עלינו לזכור כי לא כל אחד יכול לעשות זאת נכון. אמנם האינטרנט הוא המקום בו כל אחד יכול לשווק ולהצליח, אך עבודת שיווק מרושלת יכולה לעלות לנו ביוקר. על מנת להשיג את המירב מקמפיין שיווק באינטרנט, עלינו לשקול כמה נקודות בתכנונו, בקפדנות רבה ובכובד ראש.

  לפני שאנו יוצאים לקמפיין שיווק באינטרנט, או כל קמפיין שהוא באינטרנט, כמו קמפיין פרסום בגוגל או קמפיין פרסום באינטרנט , עלינו להגדיר באופן מדויק ונהיר מהן המטרות השיווקיות אותן אנו מעוניינים להשיג. מטרות שיווק יכולות לסייע לנו בדרכים שונות. לדוגמא, שיווק מחדיר לתודעת הקהל מוצרים ושירותים חדשים, מחזק תדמית של פירמה או חברה, ממקסם את המכירות. כל מטרה שיווקית שיש לכם ניתנת למימוש. על כן, ישנו צורך להגדירה מראש, כך שתהא תמיד לנגד עיננו בכל תהליך העבודה.   לאחר שהגדרנו את היעד השיווקי שלנו, הגיע הזמן לעבור לשלב השני בתכנון קמפיין שיווק באינטרנט. בשלב השני, עלינו לבחון את קהל היעד שלנו באינטרנט. קמפיין שיווק, אשר מיועד להשגת כל מטרה אשר תהא, מצליח באמצעות חשיפה נרחבת מול קהלי יעד. אם קהל היעד שלנו לא משתמש באינטרנט, אזי עלינו לשקול כלי שיווק אחר.

תדירות השימוש באינטרנט בקרב הלקוחות שלנו היא נושא שיש לברר אותו בהקדם האפשרי. עליכם לחקור את אוכלוסיית הלקוחות שלכם לעומק – מהו היקף השימוש אשר הם עושים, מהן המטרות שלשמן הם משתמשים באינטרנט, ועוד. בחינת נקודות אלו אודות הצרכנים שלכם היא קריטית להמשך ביצוע הקמפיין. אם הקהל שלכם צורך אינטרנט על בסיס קבוע, יש לכם אישור להמשיך אל השלב הבא.   השלב השלישי הוא סיקור קצר אודות המתחרים באינטרנט, ואמצעי השיווק שלהם. ממש כמו בחיים האמיתיים, גם באינטרנט ישנה תחרות. עליכם לבחון את כמות המתחרים שלכם, מי הם המותגים המובילים בתחומכם ברשת, היקף ההצלחה שלהם, והכלים השונים בהם הם משווקים. כאן אין חשש "להעתיק" את האופנים בהם המתחרים משווקים.

כלי שיווק באינטרנט הנם כלים מוכרים, אשר נעשה בהם שימוש מאסיבי על ידי משווקים רבים. אף אחד לא מחזיק עליהם זכויות יוצרים. לאחר שסקרתם את הכלים של המתחרים, אתם יכולים לנסות ולהשתמש בכלים אלו, או לחילופין, לעשות שימוש בכלי שיווק אחרים אשר המתחרים אינם מכירים.   תכנון קמפיין שיווק באינטרנט דורש מאיתנו קפדנות ורצינות בכל התהליך. אם תעמדו בכל השלבים הנ"ל, תוכלו להפיק תוך זמן קצר קמפיין שיווק באינטרנט מוצלח ומדוד. דרך צלחה!    



אודות מחבר המאמר:

חברת marketing - חברה מספר 1 לשיווק באינטרנט!



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר שיווק באינטרנט ופרסום בגוגל תגובות למאמר שיווק באינטרנט ופרסום בגוגל

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר שיווק באינטרנט ופרסום בגוגל. רוצה להיות הראשון? לא ניתן להגיב למאמר זה בשלב זה. התגובות סגורות.

מאמרים נוספים בנושא פרסום באינטרנט

לקדם את עצמכם עם קורס שיווק באינטרנט
איך מפרמטים מחשב?
פורטל TOSTUDY לימודי שיווק ופרסום אתר
איך עושים רווחים גדולים?!
שיווק העסק לא רק למקצוענים
רוצים לדעת מהי הדרך הטובה ביותר לעשות כסף באינטרנט?
מה אתה מוכן לעשות כדי להזרים תנועה לאתר האינטרנט שלך?
האם שעת שיווק מספיקה כדי להזרים תנועה לאתר?
פלטפורמת פייסבוק והאפשרויות לפרסום
האתרקטיביות של יוטיוב בשיווק העסק
טלפון לגיל השלישי
דשא סינטטי-גינה ירוקה לתמיד
תועלות הקיימות בשיווק ברשת בעידן הווב
פרסום באינטרנט - מפרסמים בתוך הקופסא
מדריך הורדת שירים מיוטיוב

הנך נמצא כאן: שיווק באינטרנט ופרסום בגוגל.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.