אתר מאמרים
מעגל הכותבים
אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מאמרים » עסקים » בחירת ריהוט למשרד

בחירת ריהוט למשרד

מחבר המאמר: אושרית ב
פורסם בקטגוריה: עסקים
המאמר נקרא 463 פעמים
תאריך פרסום: 18.07.12
גרסת הדפסה | 0 תגובות
שיתוף מאמר זה שיתוף מאמר זה


בחירת ריהוט למשרד

 

סביבת עבודה היא זאת שקובעת את טיב העבודה ואת היעילות הן  של העובד והן של המנהל.

בסיכומו של דבר, עבודה יעילה מתבטאת בהצלחה כלכלית של בית העסק ובעמידתו ביעדים שהוצבו מלכתחילה ולכן ישנה חשיבות גדולה ביותר לסביבת העבודה ול רהיטים למשרד המרכיבים אותו.

בחירת ריהוט משרדי חייבת להיעשות בקפידה תוך ניצול מקסימאלי של החלל המשרדי העומד לרשותם של העובדים ממש כמו עיצוב לבתים

 ולכן בבחירה של ריהוט למשרד יש להתייחס כמה שיותר לפונקציונאליות של הרהיטים שישמשו את העובדים ואת המנהלים במהלך העובדה השגרתית השוטפת.

את הריהוט למשרד יש לבחור בהתאמה מלאה לקונספט של המשרד ולאופי העבודה המתבקשת. גם שיקולי נוחות ושיקולי אסתטיקה צריכים לבוא בחשבון כמכלול שבסופו של דבר יוביל לבחירה נכונה ומותאמת בדיוק לצרכים האינדיבידואליים של כל משרד.

 

בכל משרד נמצא פריטי ריהוט משרדי המשמשים את העובדים באופן יומיומי, ובראשם ה דלפקים  המצויים כמעט בכל משרד בפינת הקבלה ונגלים לעיני הלקוח מיד בכניסתו, אך כאשר הבחירה לא נעשתה תוך שיקולים נכונים כמכלול הדבר יפגע ביעילות העובד, במוטיבציה שלו ואפילו באווירה השוררת במשרד ומועברת ללקוחות.

 

עובד היושב על כסא לא יציב ולא נוח שלא מעניק יציבות ותמיכה לגב התחתון תגרום לישיבה מעייפת הגורמת לעבודה לא יעילה. סביבת עבודה לא אופטימאלית בה לא מתקיימים תנאים נוחים לעבודה או סביבת עבודה בה אין אמצעי אחסון רבים הקרובים לשולחנו של העובד ומאלצים אותו לקום ממקום מושבו כדי לביא קלסר או כל ציוד משרדי אחר גורמת לסביבת עבודה בעלת הפרעות תמידיות למהלך העבודה התקין.

האם אתם הייתם עובדים בתנאים כאלה ועדיין שומרים על שביעות רצון ועל יעילותכם  בעבודה?

 

לכן, בעת בחירת ריהוט משרדי יש להתייחס לכל האלמנטים שהוזכרו ובמיוחד לקחת בחשבון שכיסאות עובד ו כסא מנהלים  חייבים להיות נוחים לישיבה ממושכת ורצופה אל מול משטח עבודה נוח ומרווח המותאם הן בעיצובו והן בגובהו לכסא שיבחר.

בימינו, כאשר כל עבודות המשרד נערכות בישיבה ואף בסביבה ממוחשבת ישנה חשיבות רב לשני פריטי ריהוט משרדי עיקריים והם שולחן העבודה והכיסא המתלווה אליו.

 

לסיום, שיקולים רבים צריכים להנחות את המנהל בעת בחירת ריהוט משרדי- נוחות, פונקציונאליות, עיצוב והתאמה לאופי העבודה ובמיוחד התאמת הריהוט לתדמית של בית העסק שרצוי שתועבר ללקוחות.



אודות מחבר המאמר:

מאמר עסקי על צרכנות נבונה



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר בחירת ריהוט למשרד תגובות למאמר בחירת ריהוט למשרד

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר בחירת ריהוט למשרד. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא עסקים

עו"ד דנה תדמור- קייטרינג קוקטייל
כיצד יוצאים ממשבר בעסקים
חייגן טלפון לעסקים ולמוקדים
רישיון יצרן מטעם משרד הבריאות
רישיון יצרן ממשרד הבריאות
תפקידה של רואת חשבון בעסק
ניילון נצמד למשטחים – לעטוף ולהדק
מי באמת מרויח כסף בישרל?
SIP Trunk – ככלי לחיסכון בהוצאות התקשורת?
כיצד עסקים צריכים להתכונן לקראת מלחמה
המשרדים הגדולים עכשיו לגיוס לקוחות קטנים
בחירת ריהוט למשרד
הדפסת חשבוניות מס
ריהוט יוקרתי לכל משרד
עדשות מגע מולטיפוקל: שתי בעיות, פתרון אחד

הנך נמצא כאן: בחירת ריהוט למשרד.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.