אתר מאמרים
מעגל הכותבים
אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מאמרים » קולנוע » פירסום לעסק על ידי הפקת סרטי תדמית

פירסום לעסק על ידי הפקת סרטי תדמית

מחבר המאמר: masterusers
פורסם בקטגוריה: קולנוע
המאמר נקרא 508 פעמים
תאריך פרסום: 14.02.12
גרסת הדפסה | 0 תגובות
שיתוף מאמר זה שיתוף מאמר זה


תמיד רציתם לפרסם את העסק שלכם אבל אין לכם מספיק הכנסות כדי להצדיק פרסומת בטלביזיה? קיימות דרכים נוספות לגרום לעסק שלכם לעלות למודעות הציבור. הפקת סרטי תדמית באיכות טובה  יכולה להרים את העסק שלכם מילד המחוצ'קן בפינה למלך הכיתה בעלות נמוכה בהרבה מזו שתשלמו לפרסומת בטלביזיה. אך כמו בפרסומת בטלביזיה סרטי התדמית צריכים להיות שונים מאחיהם הצפים במימד הווירטואלי.

החשיבות בייחודיות

כאשר מחילטים להפיק סרטי תדמית הדבר החשוב ביותר הוא היחודיות. סרטי התדמית מייצגים את העסק שלכם, לכן אם הם ידמו לסרטי התדמית של חברות אחרות לא תהיה סיבה ללקוח לפנות דווקא אליכם. בזמן בחירת חברת ההפקות, חשוב מאוד לשים לב לגיוון בסרטי התדמית המופיעים באתר החברה.

איך גורמים לסרטי התדמית שלכם לבלוט בנוף האינטרנטי?

התשובה לכך תמונה בתחקיר מעמיק. על התחקיר לכלול את התחום בו עוסקת החברה שלכם , את המתחרים שלכם והכי חשוב הדרישות של שוק הלקוחות הפוטנציאלים ומה יגרום להם לפנות דווקא לעסק שלכם. דבר נוסף שעליכם לברר לפני שתבחרו את חברת ההפקות שלכם הוא מי התחקירן ומאיזה תחום הוא מגיע. הסיכוי שתחקירן, שאינו מעולם השיווק, יצליח לנתח את הנתונים וליצר סרטון שיענה על כל הדרישות המוזכרות לעיל הוא נמוך ביותר.

דוגמא לסרטי תדמית בולטים

אתם בוודאי כבר ראיתם את סרטון היוטיוב  will it blend זו אולי הפקת סרטי התדמית למוצר הטובה ביותר. חברת Blendtec  מציגה את יחודו של המוצר שלה ע"י ריסוק חפצים קשים במיוחד בבלנדר. הסרטון מפורסם כל כך שגם אם תקלידו בעברית בלנדר תמצאו את הסרטון בקלות יתרה. אם תסתכלו תבינו מה כל כך מיוחד. הצבעים, הלוגו המציג והחפצים נבחרו בקפידה לעורר את עניין הצופה. אני בטוחה שפעם הבאה שתרצו בלנדר הסרטון הזה יעבור לכם בראש. זו הדרגה אליה אתם צריכים לכוון.

אבל, מומלץ לזכור שסרט מוזר מדי או מגוחך יכול לעשות את ההשפעה ההפוכה על לקוחותיכם. הפקת סרטי תדמית שאינם ברמה יגרמו לכם לפעמים ליותר נזק מתועלת. אם לקוח יצפה בסרטון וירגיש שמזלזלים בו או שהסרטון מוזר מדי סיכוי טוב שהוא לא יפנה אליכם לא עכשיו ולא בעתיד. לכן שימרו את היד על הדופק, הקו בין המיוחד למוזר הוא דק.



אודות מחבר המאמר:

dreamview



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר פירסום לעסק על ידי הפקת סרטי תדמית תגובות למאמר פירסום לעסק על ידי הפקת סרטי תדמית

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר פירסום לעסק על ידי הפקת סרטי תדמית. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא קולנוע

קולנוע ותסריטאות - שלושת האלמנטים הבסיסיים בקומדיה
קולנוע ותסריטאות - פארסה.
קולנוע ותסריטאות - סאטירה.
קולנוע ותסריטאות - קומדיית צמד
קולנוע ותסריטאות - קומדיית התייר המזדמן
קולנוע ותסריטאות - קומדיית אקשן.
קולנוע ותסריטאות - קומדיה שחורה
קולנוע ותסריטאות - קומדיה רומנטית
איך תצרו את הדמות שתצחיק לאורך סדרה שלמה?
ההבדל בין תסריטאי מוביל לתסריטאי בינוני
מה הפאשלה מספר 1 של כותבים קומיים?
המטרה הקומית שתגרום לצופה להשתין במכנסיים
תסריטאי – הכסף נמצא בקומדיות!
שחקן - ככה תמצא עבודה בקולנוע!
האם כדאי להיות קולנוען בישראל?

הנך נמצא כאן: פירסום לעסק על ידי הפקת סרטי תדמית.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.