אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!
מאמרים » בית, צרכנות ושיפוצים » טכנולוגיה חדשה לאיתור נזילות

טכנולוגיה חדשה לאיתור נזילות

מחבר המאמר:
פורסם בקטגוריה: בית, צרכנות ושיפוצים
המאמר נקרא 293 פעמים
תאריך פרסום:
גרסת הדפסה | 1 תגובות
פורסם באתר Circle: אתר מאמרים קהילתי



רויטק טכנולוגיות

באמצעות  הטכנולוגיה המתקדמת בעולם החיים הרבה יותר קלים עם בעל מקצוע מומחה אפשר לקצר את הזמן והנזק בתיקון צנרת איתור נזילה, או כרסום שורשים, בצורה מקצועית  בעזרת צילום פנים צנרת ניתן ליראות את הכשל מתוך הצינור ולא לנחש איפה הכשל. כיום אפשר לבצע כול עבודה דרך הצינור ללא צורך בפתיחה של ריצוף או קיר אנחנו מצויידים ב מצלמה תרמית, מצלמות לסריקות הצינור 360 מעלות שניתן לכוון לכול כיוון בצינור, טכנולוגיה רובוטית לכרסום  בטון בצינור, ברגים בצינור, או כול גוף אחר שמונע זרימה חופשית .אחרי השתלמויות  בחו"ל למדנו במשך שנים ארוכות להביא את הציוד המתאים בטכנולוגיה החדשה כדי לפשט את הבעיה.השכלה לתיקון פנים צנרת לאורך השנים מתקדמת גם בארץ אנחנו בין בעלי המקצוע אשר מרצים במכללות  לצורך מיסודה  של הטכנולוגיה בישראל ברשותנו ידע רב שמופץ למיסוד תחום האינסטלציה החזון שלנו שהיה תחום האינסטלציה בישראל תחום איכותי ומכובד רויטק טכנולוגיות .מומלץ לבדוק בעל מקצוע שנכנס אליכם לבית עם איזה ציוד מגיע.

לפחות שהיה בעל מוצר בסיסי היום כמו מצלמת פנים צנרת איכותית.

קצת על צילום צנרת קיימות בשוק מאות מצלמות. לא כולם מתאימות מספיק לגילוי הכשלים בקו אנחנו אנחנו משתמשים במצלמות 360 מעלות שיודעות לסרוק את הצינור ולנתח את הבעיה בצורה מקצועית

תיקון פנים צנרת: סיבי זכוכית שמוכנס לתוך הצינור עד נקודת הכשל מתבצע ניפוח של הפאקר וזמן המתנה קצר עד שהפולימרים מתקשים. הפאקר יוצא בחזרה וההטלאה נישאר בנקודת הכשל חזק פי 30 מהצינור הקיים .מתאים לכול סוגי הצינורות .החומרים שלנו בעלי תו תקן אירופאי! לא משנה עם יש חורים,סדקים, שברים,שורשים. כול עוד יש המשך לצינור אנחנו יכולים להשתמש ביעילות בתיקון הטלאה ללא צורך בחפירה ! (אין מגבלה של אורך) לתיקון הטלאה יש אורך חיים גבוה בגלל שאנחנו משתמשים באיכות חומרים גבוה אחריות אצלנו ל5 שנים תיקון צנרת ללא שבר מיועד ,למי שלא מעוניין לחפור ולהחליף קטע צינור או להסיר באופן הרסני רצפות או קירות תיקון צנרת ללא הרס משחזר את מבנה הצינור הקיים . המונח ללא הרס בהגדרתו כמו שנשמע "ללא הרס" תדמיין לעצמך לחפור שביל ארוך ועמוק ישירות דרך הבסיס שעליו עומד הבית שלך עלול לסכן את שלמות הבניין שלך!!! רוב הצנרת קבורה ביסודות של המבנה . בעזרת הטכנולוגיה שלנו כבר לא צריך לקחת את הסיכון הזה. אנחנו מבצעים את העבודה שלנו דרך פתח ביקורת או גג.ולפעמים דרך האסלה, במהלך העבודה מפרקים את האסלה ומחזירים אותה בסיום העבודה.

אודותינו

 העבודות תיקון אינסטלציה היו פעם עניין של ניחושים. כאשר אינסטלטור מקצועי טיפל במשימה, זה היה ניחוש מושכל, אבל זה עדיין היה ניחוש שנשען על ניסוי וטעייה לפני מציאת הפתרון הטוב ביותר לבעיה. עם זאת, זה כבר לא המצב. הודות לטכנולוגיה חדישה כמו ציוד לבדיקת צנרת בעזרת מצלמות במעגל סגור, מצלמות תרמיות תיקון פנים צנרת אנחנו יכולים לגלות את אופי ומיקומן של בעיות האינסטלציה ואז למצוא את הדרך הטובה והמהירה ביותר לפתור אותן. זה חוסך זמן.כסף. ובעיות עתידיות 


אודות מחבר המאמר:

רויטק טכנולוגיות



דירוג המאמר: 5.0

תגובות למאמר טכנולוגיה חדשה לאיתור נזילות תגובות למאמר טכנולוגיה חדשה לאיתור נזילות

2022-11-22 בשעה 20:00, על-ידי רויטק טכנולוגיות
מאמר מקצועי

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא בית, צרכנות ושיפוצים

ציוד מגן - מי זקוק לו?
הפחתת הסיכון לקצר חשמלי בדוד שמש: אמצעי זהירות חיוניים
פרופיל פינה לקרמיקה - טיפים לבחירה והתקנה
איך לבחור דלתות פנים עבור שיפוץ מושלם
למה לבחור בחנות לעיצוב הבית
שיטות גינון וכלים לסדר וארגון החצר
הסיבה לכך שמחסני פנל מבודד הם הכי מבוקשים
מהו בעצם טיפול בחלון ומהם הסוגים השונים?
תיקון צנרת ביוב ללא הרס
איך בוחרים נכון דוד חשמל?
מה זה מרסס צבע ללא אוויר?
טכנולוגיה חדשה לאיתור נזילות
5 יתרונות למעבר לצפון הארץ
סגירת מרפסת, מהם הדרכים לסגור מרפסת בישראל 2022
שיפוצים בירושלים - כל הסכנות שיכולות לצוץ

הנך נמצא כאן: טכנולוגיה חדשה לאיתור נזילות.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.