אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!
מאמרים » בית, צרכנות ושיפוצים » מה זה מרסס צבע ללא אוויר?

מה זה מרסס צבע ללא אוויר?

מחבר המאמר:
פורסם בקטגוריה: בית, צרכנות ושיפוצים
המאמר נקרא 389 פעמים
תאריך פרסום:
גרסת הדפסה | 0 תגובות
פורסם באתר Circle: אתר מאמרים קהילתי



מה זה מרסס צבע ללא אוויר?

מרסס ללא אוויר הוא משאבה המעבירה צבע/ציפוי בלחץ גבוה (בדרך כלל בסביבות 3000 psi) באמצעות צינור צביעה בלחץ גבוה (בדרך כלל באורך של כ-15 מטר, לפעמים אנשים יתארכו עד 30 מטר או אפילו 120 מטר) לאקדח ריסוס ללא אוויר. כאשר לוחצים על ההדק על אקדח הריסוס חסר האוויר, נוזל משתחרר דרך קצה ריסוס זעיר או פיה המפרקת את הנוזל לטיפות קטנות (אטומיזציה) ללא שימוש באוויר דחוס. הקצה גם יוצר את דוגמת המניפה של התרסיס המפורק בהתאם לגודל הקצה שנבחר.

האם מרסס צבע ללא אוויר airless paint sprayer  עדיף? מה היתרון של מכונת מרסס ללא אוויר?

כן, למרסס צבע איירלס יש הרבה יתרון, כמו יעילות גבוהה (הוא יכול לרסס 300-1500 מ"ר לשעה), חסוך את הזמן שלך, כלומר חסוך את עלות העבודה שלך, חסוך את הצבע שלך, פחות ריסוס יתר, גימור שווה, יכול לרסס צבעים עם צמיגות גבוהה, וגם לחסוך בעלות דלילה יותר....

ריסוס הצבע ללא אוויר מהיר פי 10 מהברשה ידנית, פי 5 מרולר צבע, פי 2 למרסס צבע אוויר רגיל. אבל ללא אוויר יש הרבה פחות ריסוס יתר, פחות החזרת הצבע על משטח הריסוס. כך שציוד הריסוס ללא אוויר אידיאלי לעבודות צביעה בשטח גדול כמו בית, קירוי, קיר, רצפה, מבנה פלדה, איטום מים או איטום אש וכו'.

מי זה DP ללא אוויר?

Dino-power היא יצרנית וספקית מקצועית עבור מרססי צבע ללא אוויר בלחץ גבוה, מרססים חשמליים / גז / הידראוליים / פנאומטיים, מונעי אוויר ללא אוויר, פסי קווים ללא אוויר / מכונת סימון קווי כביש וכו' אשר מתאימים לכל מיני עבודות צביעת שטחים גדולים כגון קירות , קירוי, רצפה, בית, בניין ובנייה, ייצור מבנה מתכת, מספנה וסיפונים, מפעל, כביש, אזור חניה, מגרש ספורט לבית ספר, מגורים, מסחר, קישוט פנים וחוץ, חסין אש, ספריי שפכטל, פרויקט אנטי קורוזיבי וכו'.

ריסוס עם כל מיני חומרים כמו פריימרים, שכבות בסיס, לכה, לטקס, צבעים, אמולסיה, אמייל, אפוקסי מוצק גבוה, פוליאוריטן, ציפוי אמולסיה וכו', ציפוי על בסיס שמן ומבוסס על מים בצמיגות נמוכה, בינונית עד גבוהה.

כרגע אנחנו מוכרים למדינות בכל רחבי העולם, למעלה מ-60% מיועדים למדינות אמריקאיות ואירופיות. לכל המרססים שלנו יש אחריות לשנה, וסדרת המקצוענים קיבלה שנתיים אחריות. כל מרססי הצבע שלנו נבדקו ב-100% לפני משלוח. אנו תמיד נבטיח את האיכות הטובה ביותר והביצועים הטובים ביותר עבור הציוד שלנו. צור איתנו קשר עכשיו אם אתה רוצה להיות נציג או מפיץ שלנו במדינה שלך. אנו נתמוך בך עם מחיר תחרותי, שירות מקצועי ומשלוח מהיר.

אנחנו יכולים להציע לך תגובה מהירה לא משנה באינטרנט, או דוא"ל או וואטסאפ. אם יש לך שאלה כלשהי, פשוט התקשר אלינו, אנחנו ניתן לך את התשובה המהירה.

בחירת מרסס צבע ללא אוויר הנכון לעבודה

אחת ההחלטות הראשונות שעליך לקבל בעת בחירת מרסס צבע דל אוויר קשורה לעבודת הגודל שאתה הולך לעשות. אם אתה רק הולך לעשות עבודות קטנות יותר ברחבי הבית, אתה יכול בדרך כלל להרים מרסס צבע קטן כמו X6 שלנו, הדגם הזה בהחלט יכול להתמודד עם עבודות צביעה קטנות עד בינוניות ברחבי הבית.

עבור עבודות גדולות יותר, ייתכן שתרצה להחזיק ביחידה כבדה יותר. אתה יכול לרכוש משאבה גדולה יותר עם קיבולת תפוקה מינימלית של 2 ליטר לדקה, בהתאם לצרכים ולתקציב שלך. המשאבה הגדולה מכסה מרסס חשמלי מ-2L עד 7L לדקה, ומשאבה הידראולית מ-6L עד 13L, מרסס מופעל על גז מ-4L עד 8L.....

באופן כללי, כאשר אתה בוחר את המרסס חסר האוויר המתאים לעבודה שלך, אנא שקול את 4 הנקודות העיקריות שלהלן:

1. אילו חומרים תרססו? סוג החומר המרוסס יקבע את גודל קצה הריסוס הדרוש. אתה יכול לקחת הפניה ממדריך בחירת הגודל ולבדוק את קצה הריסוס הנכון עבור החומר הנכון.

2. כמה גלונים בשבוע תרססו? או כמה מטרים רבועים היית מרסס? עבודת ריסוס צבע בגדלים שונים זקוקה לציוד מרסס בעל קיבולת שונה.

3. אילו סוגי משטחים תרססו? משטחים שונים דורשים חומר ואיכות גימור שונים. יש להתחשב בחומר ובגימור הרצוי על מנת לבחור את המרסס והקפיץ הנכון.

4. כמה אתה רוצה להוציא עבור מכונת הצביעה הזו?


אודות מחבר המאמר:

dp airless paint sprayer



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר מה זה מרסס צבע ללא אוויר? תגובות למאמר מה זה מרסס צבע ללא אוויר?

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר מה זה מרסס צבע ללא אוויר?. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא בית, צרכנות ושיפוצים

ציוד מגן - מי זקוק לו?
הפחתת הסיכון לקצר חשמלי בדוד שמש: אמצעי זהירות חיוניים
פרופיל פינה לקרמיקה - טיפים לבחירה והתקנה
איך לבחור דלתות פנים עבור שיפוץ מושלם
למה לבחור בחנות לעיצוב הבית
שיטות גינון וכלים לסדר וארגון החצר
הסיבה לכך שמחסני פנל מבודד הם הכי מבוקשים
מהו בעצם טיפול בחלון ומהם הסוגים השונים?
תיקון צנרת ביוב ללא הרס
איך בוחרים נכון דוד חשמל?
מה זה מרסס צבע ללא אוויר?
טכנולוגיה חדשה לאיתור נזילות
5 יתרונות למעבר לצפון הארץ
סגירת מרפסת, מהם הדרכים לסגור מרפסת בישראל 2022
שיפוצים בירושלים - כל הסכנות שיכולות לצוץ

הנך נמצא כאן: מה זה מרסס צבע ללא אוויר?.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.