אתר מאמרים
מעגל הכותבים
אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מאמרים » עסקים בינלאומיים » קביעת מחיר ליצוא

קביעת מחיר ליצוא

מחבר המאמר: promo
פורסם בקטגוריה: עסקים בינלאומיים
המאמר נקרא 358 פעמים
תאריך פרסום: 09.06.09
גרסת הדפסה | 0 תגובות
שיתוף מאמר זה שיתוף מאמר זה


מחיר

  1.  
    1. כללי – קביעת מחיר לייצוא
    2. INCOTERMS
    3. שיטות תשלום בינלאומיות

קביעת מחיר לייצואמחיר המינימום יהיה עלות ייצור המוצרמחיר המקסימום יהיה המחיר המקסימלי שהלקוח בארץ היעד יהיה מוכן לשלם עבור המוצר.מה יקבע את מחיר המוצר :1.      יחודיות המוצר2.      הסביבה העסקית3.      שלב בחיי המוצר4.      מתחרים5.      אסטרטגיית המחרה של החברה6.      מיצובאפשרויות ההמחרה :

  1. אחידות – מחיר אחיד  של המוצר בכל העולם
  2. התאמה לתנאי השוק – תנאי השוק מכתיבים את המחיר, במצב כזה החברה חייבת לפקח על התנועות של המוצר בין השווקים השונים כדי שלא תהיה זליגה של מוצרים ממקומות עם מחיר זול למקומות בהם מחיר המוצר יקר.

פתרונות אפשריים למצב הנ"ל : א. יצירת מותגים שונים/תכונות שונות בשווקים שוניםא.      לספק אחריות וחלקי חילוף רק באמצעות מפיץ מורשהאו הגבלת אזור הזכאי לאחריות רק לאזור בו נרכש המוצר.

  1. חצי אחיד וחצי מותאם : COST + = לפי אחוז רווח אחיד בכל העולם, המתבסס על עלויות ייצור ושיווק המוצר בכל אזור.

שלבים בקביעת מחיר לייצוא :

  1. בדיקת עלויות – הבדל בין שוק מקומי לבין שוק בינלאומי – ההבדל העיקרי הוא נושא שליחויות  ונושא השכרת רכב, יש לתמחר גם חשיפה לסיכונים.
  2. ביקושים בשוק היעד והמחיר המקסימלי שהצרכן יהיה מוכן לשלם.
  3. מחירי החברות המתחרות
  4. מהו המרווח שכל חוליה בצינור השיווק מצפה לקבל.
  5. שיקולים הקשורים לאסטרטגיות החברה, מחיר אחיד או מותאם ועכו (ראה סעיף קודם)

INCOTERMSמונחי סחר בינלאומיים מצ"ב דף הסבר מפורטמונחים אחידים בכל העולם על מנת ליצור שפה משותפת נועדו על מנת למנוע קונפליקטים ולהגדיר באיזה שלב מסתיימת אחריות המוכר ומתחילה אחריות הקונה.אילו עלויות יחולו על המוכר ואילו יחולו על הקונה. בדומה לכל שפה בינלאומית כמו השפה האנגלית אותה ניתן ללמוד בלימודי אנגליתקנית מוצר - המחיר של הקניה שונה בכל נקודה בשרשרת השיווק משום שכל שלב כרוך בעלויות שונות |:

  1. קבוצת היציאה : E EXW – הלקוח מקבלת את הסחורה בשער המפעל. מכאן והלאה האחריות והעלויות על הוקנה. מבחינת היצואן זו השיטה הנוחה ביותר
  2. F – קבוצת הובלה ראשית, לא שולמה על ידי המוכר – הובלה עד לנמל.
  3. C – קבוצת הובלה ראשית, שולמה על ידי המוכר.
  4. D – קבוצת ההגעה , עד פריקה ולאחר פריקה .



אודות מחבר המאמר:

העורך כותב תכנים בין היתר של אתרי ספא ו-ביטוח רכב וגם חקירות.



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר קביעת מחיר ליצוא תגובות למאמר קביעת מחיר ליצוא

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר קביעת מחיר ליצוא. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא עסקים בינלאומיים

עושים לך שוק: חברות סחר- לדעת לייצר שוק
האם יבוא עצמי מתאים לי? האם אני מסוגל לפתח שווקים בחו"ל עבור מוצרי?
תרגום מסמכים - תחום למקצוענים
שירותי תרגום מקצועיים מתחילים עם חברת תרגומים מנוסה
אגריקווליטי - נציגת ועידת ההשקעות בחקלאות של מזרח אפריקה בישראל ובהודו
East Africa - The land of opportunities
צריך כסף? מדינת ישראל ערבה לך!
על מה צריך להקפיד בעת ביצוע תרגום רפואי?
מהי ולידציה בעולם התרגום הרפואי?
מובילים: היתרונות של ייצוא המוצרים שלכם לחו"ל
האם כלכלת סין עולה עלינו
מובילים: דברים שאי אפשר לוותר עליהם בחברת שילוח
מובילים: אילו סכנות אורבות לחברות שילוח בים?
מובילים: טיפים לבחירה נכונה
הדרך הנכונה לבחור חברת שילוח בינלאומי

הנך נמצא כאן: קביעת מחיר ליצוא.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.