אתר מאמרים
מעגל הכותבים
אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מאמרים » רוחניות והעצמה אישית » משמעות המילים, איך למכור יותר, NLP, מילות תוספת, הוספה הפחתה וצירוף, מילים מוכרות, תת מודע, התאמת מילים, מילות קישור, מילים שיווקיות, איך לשכנע אנשים, כושר שכנוע

משמעות המילים, איך למכור יותר, NLP, מילות תוספת, הוספה הפחתה וצירוף, מילים מוכרות, תת מודע, התאמת מילים, מילות קישור, מילים שיווקיות, איך לשכנע אנשים, כושר שכנוע

מחבר המאמר: elieip
פורסם בקטגוריה: רוחניות והעצמה אישית
המאמר נקרא 527 פעמים
תאריך פרסום: 03.05.12
גרסת הדפסה | 0 תגובות
שיתוף מאמר זה שיתוף מאמר זה


כושר שכנוע, איך לשכנע אנשים, מילים שיווקיות, תת מודע, משמעות המילים, הוספה הפחתה וצירוף, לימודי רטוריקה, איך לשכנע אנשים

וכאן אתן עוד דוגמא למשמעות השונה שיש כאשר משתמשים במילות קישור שונות, שכלפי חוץ נראה שהן מבטאות את אותו הרעיון, למרות שבאמת משמעותן שונה.

ואחד מהסוגים של מילות הקישור, הוא "מילות תוספת" שתפקידן הוא הוספה הפחתה וצירוף. כגון לדוגמא המילים: ו, וכן, גם, נוסף לכך, יתרה מזאת, יתר על כן, זאת ועוד, כמו כן, לא כל שכן, בנוסף..., לא רק... כי אם גם, לרבות ה..., מלבד ה..., חוץ מזה... ואף...

ומי שיתבונן יראה, כי לשימוש במילות התוספת, יש משמעויות שונות.

כגון לדוגמא שיש מילות תוספת שמסתירות את התוספת וכמעט ולא מדגישות אותה. כגון לדוגמא ו' החיבור. לדוגמא: "היום יום מעונן וגשום". שבו מילת התוספת היא ו' החיבור, שהיא מציגה את שני הדברים, כאילו הם היו דבר אחד, והיא לא מדגישה ולא מבליטה יותר מידי את זה שיש כאן תוספת של הדבר הראשון על הדבר השני.

ויש גם את מילת התוספת, שהיא לדוגמא המילה "גם". שהיא מבליטה ומדגישה יותר את התוספת שיש במשפט. כגון לדוגמא, "היום יום מעונן וגם גשום". שכאשר משתמשים במילת התוספת "גם", אז בעצם התוספת מודגשת אצל השומע. ואז ממילא יכול להתעורר אצלו ספק לגבי אמיתות התוספת. כגון: האם באמת היום יום מעונן וגם גשום, או שאולי היום יום מעונן בלבד ולא גם יום גשום. דהיינו, השימוש במילה "גם" מדגיש אצל השומע את זה שיש כאן תוספת של שני רעיונות שונים, שהם קיימים בנפרד, ושהם לא מגיעים כישות אחת של "מעונן וגשום", אלא הם באים בתוספת של אחד עם השני, של "מעונן וגם גשום".

וכמובן שיש עוד מילות תוספת שמדגישות עוד יותר את ההוספה של ישות אחת על הישות השנייה. כגון לדוגמא "היום יום מעונן ובנוסף גשום". שכאן מדגישים עוד יותר את זה שיש כאן תוספת. כי המילה "נוסף" מדגישה לשומע שיש כאן תוספת.

ויש לדוגמא גם את מילת הקישור "זאת ועוד" שגורמת לשומע לעצור ולהתבונן על כל אחת משתי הישויות בפני עצמה. כי יש "מעונן וגשום" ויש גם "מעונן וגם גשום" ולעומת זאת יש "היום יום מעונן. זאת ועוד שהיום גם יום גשום". שהשימוש במילה "זאת" בעצם גורם לשומע להתבונן על הרעיון הראשון בפני עצמו, בנפרד מהרעיון השני.

ויש גם את מילות הקישור " יתרה מזאת" / "יתר על כן", שהן מבטאות תחושה חזקה יותר של תוספת ושל העצמה. כי יתרה ויותר פירושו שיש כאן חיזוק ותוספת חזקה עוד יותר על ההתחלה. ז"א לא מדובר סתם על דבר אחד לצד דבר שני, אלא מדובר על דבר אחד, בתוספת לדבר שני. כאשר הדבר השני, מחזק את הדבר הראשון. דהיינו, המילה "יתרה / יתר" מזכירה את המילה "יותר". שהיא גם מחדדת את התוספת. והיא גם נותנת תחושה של משהו שהוא יותר חזק מאשר הדבר הראשון בפני עצמו. ולמרות שלפעמים התוספת שנמצאת אחרי ה"יותר" היא שוות ערך לרעיון הראשון, אעפ"כ לתחושה של ה"יותר" יש את המשמעות הייחודית שלה.

ויש את מילת הקישור "כמו כן", שמבטאת שיש כאן תוספת של דבר על דבר, עם ערך זהה. דהיינו, זה לא "יתרה על כך" אלא "כמו כן". דהיינו, משהו שהוא שווה ערך לדבר הראשון, משהו שהוא כמו הדבר הראשון. משהו שהוא זהה לדבר הראשון.

ויש גם את מילת הקישור "לא כל שכן" שמבטאת את זה שיש כאן תוספת, של דבר שהוא פחות בערכו מהדבר הראשון. דהיינו, דבר שברור מאליו, ושהוא נכלל בדבר הראשון שכבר הוזכר.

ונמצא אם כן, כי את מילות התוספת שבתוך מילות הקישור, ניתן לדרג אותן לפי העוצמה שבה הן מדגישות את זה שיש כאן תוספת של דבר על דבר, או מסתירות את זה שיש כאן תוספת של דבר על דבר. וגם ניתן לדרג אותן, לפי העוצמה שבה הן מבטאות את זה שהדבר השני הוא זהה בערכו או פחות בערכו או גדול בערכו, מהדבר הראשון. וגם ניתן לדרג אותן, עד כמה הן מאפשרות וגורמות לאדם להתבונן על שתי הישויות כעל ישות אחת, ועד כמה הן גורמות לאדם להסתכל על שתי הישויות בצורה נפרדת ועל כל אחד מהחלקים בפני עצמו.

והבנה טובה יותר של המשמעות הייחודית והמשמעות האסוציאטיבית שיש לכל מילת קישור, מאפשרת לאדם לדעת איך להשתמש במילות הקישור בצורה הטובה ביותר לצרכי מכירות / שכנוע וכיו"ב. ומאפשרת לאדם גם לקרוא אנשים יותר טוב, על ידי זה שהוא קורא ומבין בין המילים ובין השורות, מה קורה בתת המודע של האדם ה...

המאמר מאת מאמן אימון אישי / עסקי / ייעוץ / אליעד כהן - www.EIP.co.il | לקוחות, אנשי מכירות הגדלת מכירות, מסרים לתת מודע, אנשי מכירות, איך לשכנע בחורה

הכנס לאתר ותהנה מעוד לשכנע, טיפול nlp, משמעות, מילות קישור, איך למכור, לשכנע, אימון עיסקי, אימון, מאמן אימון אישי, nlp ועוד ...



אודות מחבר המאמר:

המאמר איך למכור יותר, איך לשכנע אנשים, מילים שיווקיות, כושר שכנוע, תת מודע, NLP, סודות הרטוריקה, מומחה שיווק

מאת מאמן אימון אישי / עסקי / ייעוץ / אליעד כהן - www.EIP.co.il | אסטרטגיות מכירה, טיפים למכירה, nlp שיטת, מסר שיווקי



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר משמעות המילים, איך למכור יותר, NLP, מילות תוספת, הוספה הפחתה וצירוף, מילים מוכרות, תת מודע, התאמת מילים, מילות קישור, מילים שיווקיות, איך לשכנע אנשים, כושר שכנוע תגובות למאמר משמעות המילים, איך למכור יותר, NLP, מילות תוספת, הוספה הפחתה וצירוף, מילים מוכרות, תת מודע, התאמת מילים, מילות קישור, מילים שיווקיות, איך לשכנע אנשים, כושר שכנוע

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר משמעות המילים, איך למכור יותר, NLP, מילות תוספת, הוספה הפחתה וצירוף, מילים מוכרות, תת מודע, התאמת מילים, מילות קישור, מילים שיווקיות, איך לשכנע אנשים, כושר שכנוע. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא רוחניות והעצמה אישית

חוש השמיעה שבלב - פרשת עקב
לחיות את גדולתנו
צחי רוזנטל - על נפוליון היל האדם שעשה הסטוריה
NLP - סודות השכנוע - לימוד NLP - מהו דיבור אובייקטיבי ומהו דיבור סובייקטיבי? איך לדבר בצורה משכנעת? איך לשכנע בצורה נכונה? איך להעביר מסרים משכנעים? איך לשכנע אנשים? איך להצליח לשכנע?
NLP למתקדמים - לימוד NLP - סיבה ותוצאה - איך משפיעה כמות הסיבות והנימוקים שאתה נותן, על כושר השכנוע שלך? ואיך משפיע המיקום של הנימוקים שלך, על יכולת השכנוע שלך? איך ליצור הסכמה? איך לשכנע?
תכנות התת מודע - טכניקות מכירות - טכניקות שכנוע - איך ליצור הסכמה, איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך לגרום למישהו לרצות להסכים איתך? איך לגרום למישהו לענות לך כן? איך לשכנע לקוח?
סודות השכנוע - ללמוד לשכנע - חשדנות - מנגנון בקרה עצמית - איך לגרום למישהו לתת בך אמון? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לגרום למישהו לא לחשוד בך? איך ליצור אמון? איך לשכנע אנשים?
איך להיות מאושר תמיד? איך להרגיש טוב תמיד? איך לא להרגיש רע? איך לא לסבול? איך להיות מרוצה? איך להרגיש שלמות? חוסר אושר, איך להטיל ספק? מהי הטלת ספק? איך ליצור התאמה? חוסר שביעות רצון
איך לאהוב את מה שיש? איך לאהוב את עצמך? איך לא לשנוא את עצמך? ביירון קייטי, כיצד לאהוב את עצמך? איך ליצור אהבה? איך לא לשנוא? איך נוצרת אהבה? מהי אהבה? למה לאהוב? למה לא לשנוא?
NLP - איך לשתול מסרים סמויים, איך לשתול מחשבות? איך להעביר מסרים תת הכרתיים? איך לשתול מסרים בתת מודע? איך לתכנת את התת מודע? איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים?
סודות חוסר השכנוע של ברק אובמה, העימות של ברק אובמה מול מיט רומני, ברק אובמה נגד מיט רומני, חוסר ההשפעה של ברק אובמה, סודות השכנוע וההשפעה של אובמה, איך לנצח בויכוחים? איך להשפיע על אנשים? רטוריקה - דיבייטינג - NLP - לתכנת את התת מודע - תכנות התת מודע - א
בדידות, להתמודד עם בדידות, מהי בדידות? ממה נובעת בדידות, להרגיש בודד, בדידות חברתית, בדידות רגשית, בדידות בזוגיות, בדידות בקבלה, בדידות גדולה, טיפול בבדידות, דיכאון, עצבות
מנהיגות - ניהול - שכנוע - קבלת החלטות - מהי מנהיגות? איך להיות מנהיג משכנע? מהן תכונות של מנהיגות? כיצד להיות מנהיג? מיהו מנהיג? מה ההבדלים בין מנהיג למנהל? מנהל מול מנהיג, איך לפתח כישורי מנהיגות? ועוד
NLP, איך לשכנע לקוח לקנות? איך לגרום ללקוח לקנות? איך למכור יותר? טיפים לשכנוע לקוחות, טריקים לשכנוע אנשים, איך להגדיל מכירות? איך לעשות כסף? איך להרוויח כסף? טכניקות לשכנוע, כושר שכנוע
איך לשתול מחשבות בצורה מניפולטיבית? איך עושים שטיפת מוח? איך יוצרים שכנוע עצמי? איך ליצור אוטוסוגסטיה? איך לגרום למישהו לרצות להסכים איתך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך?

הנך נמצא כאן: משמעות המילים, איך למכור יותר, NLP, מילות תוספת, הוספה הפחתה וצירוף, מילים מוכרות, תת מודע, התאמת מילים, מילות קישור, מילים שיווקיות, איך לשכנע אנשים, כושר שכנוע.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.